PracaGrupypl.praca.dyskusje › płatne poszukiwania pracy P-ń

  • 1. Data: 2004-11-11 17:14:10
    Temat: płatne poszukiwania pracy P-ń
    Od: "emyo" <e...@g...pl>

    Ostatnio coraz częściej myślę o tym aby skierować swoją ofertę do firmy
    pośredniczącej szukającej pracy.
    Gdzie się zgłosić w Poznaniu, ile to kosztuje tygodniowo, miesięcznie..? i
    na ile jest to skuteczne?

    Pozdrowionka

  • 2. Data: 2004-11-11 18:18:21
    Temat: Re: płatne poszukiwania pracy P-ń
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    Czegos takiego nie ma bo byloby to niezgodne z prawem.
    t.

  • 3. Data: 2004-11-11 20:25:01
    Od: Anya <a...@w...pl>

    terrorysta wrote:
    > Czegos takiego nie ma bo byloby to niezgodne z prawem.
    > t.

    Jest... chociażby Work Service we Wrocławiu.

  • 4. Data: 2004-11-11 22:03:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 11 Nov 2004 21:25:01 +0100, Anya <a...@w...pl>
    zakodował:

    >Jest... chociażby Work Service we Wrocławiu.

    Pobierają opłatę

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2004-11-12 05:03:37
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Jest... chociażby Work Service we Wrocławiu.

    Work Service juz dawno sie przeksztalcil w inna firme, i nie była to firma, ktorej
    sie płaci za posrednictwo przy szukaniu, tylko była to firma zajmujaca sie
    leasingiem pracowniczym, czyli wyporzyczaniem pracowników na krótki okres czasu,
    podpisywali umowe zlecenia z pracownikiem, i delegowali do do wykonania usługi
    innemu podmiotowi.
    Zabronione jest przyjmowanie opłat od osób poszukujacych pracy za pośrednictwo.

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-11-12 13:26:28
    Od: "emyo" <e...@g...pl>

    Użytkownik "terrorysta" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czegos takiego nie ma bo byloby to niezgodne z prawem.

    no a nie ma czegoś takiego jak biura pośrednictwa pracy?

  • 7. Data: 2004-11-12 14:53:03
    Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl>

    emyo napisał(a):

    > no a nie ma czegoś takiego jak biura pośrednictwa pracy?
    Są. Niedozwolone jest jednak pobieranie od poszukującego pracy opłat za
    pośrednictwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna