PracaGrupypl.praca.dyskusje › platforma w Norwegii

  • 1. Data: 2002-02-18 15:25:26
    Temat: platforma w Norwegii
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > Cześć grupa!

    Czesc

> [...]
    > Interesuje mnie praca w Norwegii na platformie wiertniczej.
    > I musze dodać, że byłem kilka razy w tym kraju, ale pracowałem w innym
    > charakterze.
    > Słyszałem o warunkach jakie trzeba spełniać, by móc pracować na takiej
    > platformie i wydaje mi się, że mógłbym je spełnić. Otóż : predyspozycje
    > zdrowotne kwalifikują mnie do wykonywania takiej pracy, posiadam I stopień
    > ratownika wodnego, mam kurs skoczka spadochronowego, prawo jazdy kategorii
    > A,B,C,T
    > Posiadam wykształcenie średnie, obecnie jestem słuchaczem III roku ekonomii

    Fajnie, ale ta grupa nie rekrutuje na platformy.
    Poszukaj moze na www.google.com. Powodzenia.

    Pawel

  • 2. Data: 2002-02-18 15:45:58
    Temat: Re: platforma w Norwegii
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Usprawnianie w chorobach narządu ruchu:
    - bóle kręgosłupa;
    - urazy;
    - zmiany zwyrodnieniowe;
    - porażenia i niedowłady.

    Wysokie kwalifikacje.
    Także jęz. angielski.

    Katarzyna Wódke
    r...@p...onet.pl
    Tel. (0-prefiks-22) 839-67-66 (po 20.00)

  • 3. Data: 2002-02-18 18:06:35
    Od: "m" <g...@w...pl>

    szukam osoby która przechodzia niby nie skąplikowaną procedure
    szukania pracodawców w programie W&T -campusa
    konkretnie może ktoś ma jakąs recepte jak najszybciej znależc pewnego
    pracodawce w stanach bo coś z tym logowaniem nie działa albo brak mi
    cierpliwości

  • 4. Data: 2002-02-19 07:38:35
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Magdalena Budzynska <m...@p...pl> wrote:
    > Polecam www.londyn.org m.in. o sposobach poszukiwania pracy.
    a jak jest z pozwoleniem na prace?
    powiedzmy ze lapie sie na h1-b ale wole Londyn? jakie mam szanse?
    Lukasz

    --
    "... az w jedna krotka chwile, pojmiesz po co zyjesz ..."
    Perfect "Kolysanka dla nieznajomej"

  • 5. Data: 2002-02-19 12:27:47
    Od: "adam320" <a...@a...waw.pl>

    "Slavo" <s...@g...net> napisal:
    > wiesz, w M też nie bywa więcej osób na spotkaniach (za wyjątkiem ostatniego
    > gdzie razem ze zwierzętemi i nieletnimi von GC było 11 osób :-)

    a sadzac po ilosci postow wysylanych na ta grupe myslelm ze
    przychodzi was tam duzo wiecej :-) ale jednak pozory myla :-(
    jak dobrze pojdzie to bedzie nas tym razem wiecej od was
    nwet ze zwierzetami i nieletnimi :-)) moze wreszcie wyrownamy
    w "punktacji" ;-)

    --
    Pozdrowka %%%
    |<illservice %%%
    <) (\
    ___(_,_)\___
    || // ||

  • 6. Data: 2002-02-20 00:10:28
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.pl>

> [...]
    >jak dobrze pojdzie to bedzie nas tym razem wiecej od was
    >nwet ze zwierzetami i nieletnimi :-)) moze wreszcie wyrownamy

    Nawet jak bedzie was i 100 to i tak pijacych bedzie mniej... dzis jest SRODA ;-
    )

    Pozdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów