PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! pl.praca.szukana - czy ktos znalazl?

  • 1. Data: 2003-04-27 09:19:05
    Temat: !!! pl.praca.szukana - czy ktos znalazl?
    Od: k...@o...pl

    czy dzieki takiemu ogloszeniu znalazl ktos prace?

    czy byly takie sutacje ze pracodawca dzwonil do pracownika, oferujac mu prace
    po przeczytaniu ogloszenia?

    zastanawiam sie na ile skuteczne sa takie ogloszenia...

    prosze o komentarze

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-27 09:24:15
    Temat: Re: !!! pl.praca.szukana - czy ktos znalazl?
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On 27 Apr 2003 11:19:05 +0200, k...@o...pl wrote:

    > zastanawiam sie na ile skuteczne sa takie ogloszenia...

    kiedyś, jak dałem ogłoszenie i podałem tel/e-mail to dostawałem tylko
    propozycje idiotyczne - albo próbowano mi coś sprzedać, albo wciągać w
    jakieś przekręty, albo oferowano pracę akwizytora jakiś bzdurnych
    produktów. Podobnie zresztą z ogłoszeniami dawanymi na gratka.pl i
    gazeta.pl... niepotrzebnie tylko kasę wydawałem. Na kilkanaście
    kontaktów chyba tylko 2 miały jakikolwiek sens, choć i tak z tego nic
    nie wyszło. Przykre to, ale przez ostatnie 2 lata "jadę" na bliższych
    idalszych znajomościach - pokłosiach kontaktów z poprzedniej firmy.

    --
    Grendel

  • 3. Data: 2003-04-27 09:33:46
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Polecam cały wątek zaczynający się od tego postu:

    From: "Joanna K" <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: czy ktos znalazl juz prace na tek grupie?
    Date: Wed, 2 Apr 2003 16:35:55 +0200

    ...czyli jednak nie jest tak źle.

    Osobiście co jakiś czas wysyłam tam swoją ofertę,
    jednak ciężko mi ocenić, czy osoby kontaktujące się
    ze mną po tym zabiegu na pewno kierują się w moją
    stronę z tamtej grupy.

    Pozdrawiam!
    Maciek
    ---
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!
    Dostarczam informacje dla Ciebie lub Twojej firmy.
    ---

  • 4. Data: 2003-04-27 15:39:28
    Od: "Joanna Bednarczyk" <b...@o...pl>

  • 5. Data: 2003-04-27 16:51:03
    Od: Dorita <d...@t...pl>

    Użytkownik k...@o...pl napisał:
    > czy dzieki takiemu ogloszeniu znalazl ktos prace?
    >
    > Ja z takiego ogloszenia bylam na wielu rozmowach i musze powiedziec, ze byty to
    konkretne stanowiska
    . ale widocznie byli lepsi. Do tego mam tez swoja strone www na ktorej
    zamiescilam swoje CV i zdarzylo sie tak, ze pracodawcy bez mojej
    interwencji znalezli jakos moje CV i zaprosili mnie na rozmowe.
    Aktualnie pracuje na okresie probnym u pracodawcy, ktory wlasnie sam
    znalazl moje CV na www i zadzwonil do mnie z propozycja pracy.
    Trzymajcie kciuki, bym dostale umowe juz na stale;-)

    pozdrawiam i wszystkim zycze powodzenia!!!

  • 6. Data: 2003-04-27 22:24:47
    Od: "Bożena Moneta" <m...@N...gazeta.pl>

    Dorita <d...@t...pl> napisał(a):

    > zamiescilam swoje CV
    przepraszam mogę wiedzieć jak zamieściłaś, czy na własnej stronie www, czy na
    jakimś serwisie o pracy

    I tak wogóle gratuluję i trzymam kciuki

    Pozdrawiam
    B.

  • 7. Data: 2003-04-28 07:55:58
    Od: Dorita <d...@t...pl>

    Użytkownik Bożena Moneta napisał:

    > przepraszam mogę wiedzieć jak zamieściłaś, czy na własnej stronie www, czy na
    > jakimś serwisie o pracy

    na swojej stronie www

    > I tak wogóle gratuluję i trzymam kciuki

    nie dziekuje, podziekuje w przyszlym tygodniu jak juz dostane te pracke;-)

  • 8. Data: 2003-04-30 11:05:07
    Od: Dorita <d...@t...pl>

    > nie dziekuje, podziekuje w przyszlym tygodniu jak juz dostane te pracke;-)

    wlasnie ja dostalam!!!!!!! tak bardzo sie ciesze

    zycze powodzenia rowniez innym, ktorzy szukaja pracy
    Dorita

  • 9. Data: 2003-09-05 10:35:53
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Ja niestety nie znalazłem, ponieważ około 85% ofert dotyczy branży IT, a to
    nie moja działka.
    Są tam z reguły poważne oferty pracy, polecam!

    Th