PracaGrupypl.praca.dyskusje › opinia o pracowniku

  • 1. Data: 2002-05-15 06:55:41
    Temat: opinia o pracowniku
    Od: "Lucyna Dlugolecka" <l...@w...pl>

    Potrzebuję wzór podania do pracodawcy z prośbą o wydanie opinii o
    pracowniku. Gdzie takie coś można znaleźć w sieci?

    Lucyna
    GG 3796989 ICQ 158346014

  • 2. Data: 2002-05-15 17:12:33
    Temat: Re: opinia o pracowniku
    Od: "JF" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Lucyna Dlugolecka" <l...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:abt0q9$pc9$1@news.tpi.pl...
    > Potrzebuję wzór podania do pracodawcy z prośbą o wydanie opinii o
    > pracowniku. Gdzie takie coś można znaleźć w sieci?
    >
    > Lucyna
    > GG 3796989 ICQ 158346014

    Pracodawca jest zobowiazany do wydania opinii. Wlasciwie bez odpowiedniej
    prosby.
    Ale jak trzeba, to wystarczy:

    Prosze o wydanie opinii dotyczacej mojej pracy w zakladzie.... w okresie od
    .. do ..
    Pracodawca musi uwazac aby opinia nie byla krzywdzaca i nie zawazyla ujemnie
    na szansach podjecia pracy u innego pracodawcy.
    J.

  • 3. Data: 2002-05-15 19:11:55
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    "Lucyna Dlugolecka" <l...@w...pl> wrote in message
    > Potrzebuję wzór podania do pracodawcy z prośbą o wydanie opinii o
    > pracowniku. Gdzie takie coś można znaleźć w sieci?

    Proponuje zadzwonic do zakladu pracy i porozmawaic z jej bylym przelozonym,
    a jeszcze lepiej osobiscie sie dowiedziec, zawsze cos powiedza,
    a zwlaszcza te niezbyt mile opinie o pracowniku ;))

    pozdr

  • 4. Data: 2002-05-16 04:03:27
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "JF" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pracodawca jest zobowiazany do wydania opinii. Wlasciwie bez
    odpowiedniej
    > prosby.
    > Ale jak trzeba, to wystarczy:

    Kiedyś to było obowiązkowe, teraz na żądanie.

> [...]
    ujemnie
    > na szansach podjecia pracy u innego pracodawcy.

    Co do pierwszej części zdania - tak, druga część jest bez znaczenia, o
    ile opinia ma być rzetelną.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 5. Data: 2002-05-16 12:20:58
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    W mojej firmie kierownicy wypełniają takie opinie (kilka czy tez kilkanaście
    punktów) i pracownicy pod tym się podpisuą. Nie orientujecie się czy mógłbym
    dostać ksero tego z kadr?

  • 6. Data: 2002-05-16 19:15:26
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > W mojej firmie kierownicy wypełniają takie opinie (kilka czy tez
    kilkanaście
    > punktów) i pracownicy pod tym się podpisuą.

    chyba tak wyglada w Twojej firmie rzeczywistosc stosowania "systemu oceny
    pracownika".
    Jesli to o SOP chodzi takie procedury są naszym krajowym standardem.
    pzdr
    svobo

  • 7. Data: 2002-05-28 16:04:38
    Od: Basia <b...@w...pl>

    Stanisław Pikul wrote:

    > Użytkownik "JF" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > odpowiedniej
    >
    > Kiedyś to było obowiązkowe, teraz na żądanie.

    To czemu mnie się wydaje, że pracodawca jest zwolniony z obowiązku
    wydawania opinii, zgodnie z nowym kodeksem pracy.

    Pozdrowienia,

    Basia