PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2003-09-08 14:35:13
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "dzioback" <m...@p...fm>

    Witam,
    Moze ktos wie .. mam zapisany 2 tygodniowy okres wypowiedzenia ... tzn 14
    dni czy 14 dni roboczych?
    Jak i od kiedy liczyc?

    Pozdrawiam
    dzioback

  • 2. Data: 2003-09-09 08:48:08
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: "TK" <t...@g...pl>

    Okres wypowiedzenia liczy sie zawsze od najbliższej soboty (od dnia złożenia
    wypowiedzenia)przez kolejnych 14 dni (łącznie z sobotami i niedzielami) -
    czyli jak np złozysz wypowiedzenie w środę 10 września to wypowiedzenie
    liczy się od soboty 13 września i kończy się w piątek 26 wrzesnia