PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ogłoszenie] Ranking Pracodawców KOMPAS

  • 1. Data: 2007-05-09 15:00:58
    Temat: [ogłoszenie] Ranking Pracodawców KOMPAS
    Od: "KOMPAS" <z...@o...pl>

    SKN Konsultingu prezentuje

    Ogólnopolski Ranking Pracodawców Kompas w liczbach:

    1 - największe badanie atrakcyjności pracodawców w kraju

    3,2 - tyle tysięcy respondentów z całej Polski wypełniło ankietę na
    podstawie której opracowano Ranking

    11 - liczba miast biorących udział w Rankingu

    16 - maja odbędzie się oficjalna Gala ogłoszenia wyników z udziałem władz
    uczelni, przedstawicieli firm i studentów

    200 - tyle ofert praktyk w najlepszych firmach w Polsce czeka na Was na
    stronie www.kompas.edu.pl Tam też znajdziecie wyniki tegorocznego
    zestawienia.

    SKN Konsultingu na przyjemność zaprosić na Uroczystą Galę III
    Ogólnopolskiego Rankingu Pracodawców KOMPAS, która odbędzie się 16 maja o
    godzinie 12.00 w Auli VII.

    Podczas Gali zostaną ogłoszone wyniki Rankingu, przeprowadzonego w 11
    miastach Polski, oraz wręczone nagrody najlepszym pracodawcom w kraju. Gala
    stwarza niepowtarzalną okazję dla studentów z całej Polski do osobistego
    kontaktu z przedstawicielami firm, z którymi wiążą swą przyszłą karierę.

    Więcej szczegółów na standzie na Auli Spadochronowej oraz na stronie
    kompas.edu.pl.

    Zapraszamy!

  • 2. Data: 2007-05-10 11:08:26
    Temat: Re: [ogłoszenie] Ranking Pracodawców KOMPAS
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "KOMPAS" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > SKN Konsultingu prezentuje
    > Ogólnopolskiego Rankingu Pracodawców KOMPAS, która odbędzie się 16 maja o
    > godzinie 12.00 w Auli VII.
    > przyszłą karierę. Więcej szczegółów na standzie na Auli Spadochronowej

    Widać SGH spamuje :D

    R.