PracaGrupypl.praca.dyskusje › [off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"

  • 1. Data: 2003-05-04 07:44:01
    Temat: [off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>

    Moja odpowiedz dotyczy tekstu z dnia 28.03
    news:b61eko$i62$1@absinth.dialog.net.pl... oraz wcześniejszych, dotyczących
    tego tematu. Pisałem w nich że kontakt jaki miałem przez internet to wpływ
    sekty scjentologów. Dziś mogę powiedzieć, że ten wpływ był bardzo podobny do
    działań scjentologów, ale bardziej mi to wygląda na pracę psychoterapeuty.
    Trochę to dziwne, ale z tego co się dowiedziałem polega to na przeniesieniu
    uczuć i odreagowaniu. Poniższe wnioski mogę powiedzieć na 90% pewności.
    Pomimo tego wiedza o sektach przyda się, więc polecam Dominikańskie Centrum
    Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach
    http://sekty.sluzew.dominikanie.pl/index.html

    --
    Mirek Zawiślan
    http://www.miroslaw.zawislan.prv.pl

  • 2. Data: 2003-05-04 10:45:05
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> writes:

    [...]

    > Pomimo tego wiedza o sektach przyda się, więc polecam Dominikańskie Centrum
    > Informacji o Nowych Ruchach Religijnych i Sektach
    > http://sekty.sluzew.dominikanie.pl/index.html

    pominawszy juz to, ze to nie ta grupa - owo centrum informacji jest
    wyjatkowo nieobiektywne i wykrzywione doktryna koscielna.
    cokolwiek, co jest inna religia (niekoniecznie sekta dzialajaca
    bezprawnie) jest tam odsadzane od czci i wiary i traktowane jak
    narzedzie diabelskie.

    ale EOT na ten temat tutaj.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-05-04 21:42:44
    Od: "Tomek Slota" <t...@z...wroc.pl>

    Najbardziej niebezpieczna sekta w Polsce to chyba bez dwóch zdań Rodzina
    Radia Maryja, jakoś nie znalazłem jej opisu na tych stronach...

  • 4. Data: 2003-05-05 12:36:28
    Od: "droot" <b...@m...pl>

    Miroslaw Zawislan napisał, że:
    > Moja odpowiedz dotyczy tekstu z dnia 28.03
    > news:b61eko$i62$1@absinth.dialog.net.pl... oraz wcześniejszych,

    Co to do diabla ma wspolnego z tematyka grupy? Jak bede mial katar, to
    tez mam pisac?
    --
    droot

  • 5. Data: 2003-05-06 11:10:35
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    : "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> writes:
    :
    : [...]
    :
[...]

    To jest rzetelne źródło informacji. Nie podoba mi się twj kpiący ton.

  • 6. Data: 2003-05-06 11:43:15
    Temat: Re: [off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    droot <b...@m...pl> napisał(a):

    > Co to do diabla ma wspolnego z tematyka grupy? Jak bede mial katar, to
    > tez mam pisac?

    Oczywiście. Najpierw piszesz, że masz katar, normalnie przechodzi po 7-u
    dniach, zaś tobie przeszedł następnego dnia. Dlaczego ? .... I już szukasz
    dytrybutorów nowych, cudownych kropelek do nosa czy innych pigułek. W ciągu
    2 tygodni można zarobić 5 tysięcy albo nawet i 10. Przyszłośc w twoich
    rękach.

  • 7. Data: 2003-05-06 19:57:40
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl> ihn
    news:b98552$l1v$1@absinth.dialog.net.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.comp.www

    > To jest rzetelne źródło informacji.

    Sprawdź w słowniku znaczenie słowa "rzetelność"

    > Nie podoba mi się twj kpiący ton.

    A mi się nie podoba to, że pojawiasz się z tymi pierdołami na grupie
    pl.comp.www - idź na pl.soc.religia czy gdziekolwiek indziej, a stąd
    spadaj w podskokach...

    PS. To nie jest kpiący ton, a tylko złość na nawiedzonych nawracaczy

    FUT warning: pl.praca.dyskusje

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 8. Data: 2003-05-18 17:38:09
    Od: "Miroslaw Zawislan" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał w wiadomości
[...]

    Odwróć słownik, bo czytasz do góry nogami. :|

[...]

    Stul pysk...
    Primo, jak masz coś do mnie na pl.comp.www to nie zaśmiecaj
    pl.praca.dyskusje
    Secundo, nie musze spadać bo ciebie już tu nie ma :>