PracaGrupypl.praca.dyskusjeochrona G1 Group [przydługawe] › ochrona G1 Group [przydługawe]
    From: smok <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ochrona G1 Group [przydługawe]
    Date: Wed, 31 Mar 2004 21:48:18 +0200
    Sender: m...@o...pl@ip250.lt.krakof.com

    Pojawiło się ostatnio w Krakowskiej gazecie ogłoszenie o naborze
    pracowników ochrony. Spotkanie odbyło się w... salce konferencyjnej
    wynajętej w Nowej Hucie. Było by to zrozumiałe, gdyż firma nie ma
    siedziby w Krakowie a przejęła tu obiekt. Na dzień dobry powodów do
    niepokoju nie było, stadartowe pytania dla pracowników ochrony: wzrost,
    waga, licencja itp. Jeden z nas zapytał o nazwę firmy, padła odpowiedź:
    - Firma nazywa się G1 Group.
    No i fajnie. Oczywiście jak to w ochronie. Stawka na początek 3,40 zł
    netto.
    - Czy są szanse na awans i rozwój? (w końcu mam spore doświadczenie,
    licencję II st. i parę innych "za")
    - Pewnie że tak. Można awansować i piąć się w górę. Bierze Pan tą
    robotę?
    - Tak. Oczywiście.
    - Jutro godz. 6:00 w takim a takim miejscu.
    - A jakieś mundury, identyfikatory i umowy...
    - Wszystko załatwimy od razu na miejscu.
    - Dziękuję, dowidzenia.
    Po powrocie do domu siadłem przed komputerem i zabrałem się za szukanie
    "G1 Group" na googlach. Szukam szukam.... i nic. Potem Onet... i nic.
    Potem inne... i nic. Myślę sobie, że może nie mają strony (dziwne....)
    ale nie dawało mi to spokoju, więc dzwonię do gościa z którym tego
    samego dnia się umawiałem i grzecznie proszę:
    - Czy może mi pan podać stronę internetową Państwa firmy?
    - A po co to Panu???? (w głosie słychać nutkę zdenerwowania)
    - Chciałbym dowiedzieć się dla kogo mam pracować i kogo będę
    reprezentować.
    - Pan pyta to ja panu powiem (jestem bezrobotny a gość każe mi urządzać
    telekonferencję na mój koszt z jego komórką. W głosie słychać już
    poważne rozdrażnienie i chyba sporą niepewność gruntu pod nogami).
    - Chciałbym dowiedzieć się o numer koncesji, o profil firmy, siedzibę...
    - A co pan jesteś z jakiegoś urzędu? Kontrolę mi pan chcesz zrobić? Co
    się pan tak dopytujesz?? (teraz już wyraźnie słychać strach maskowany
    wściekłością)
    - To nie chce mi Pan nawet ujawnić adresu strony WWW firmy? Przecież to
    chyba jej wizytówka!! I chyba nie zawiera poufnych danych...
    - Nie mogę panu podać tego adresu.
    Jak można się domyślić poinformowałem pana że nie stawię się nad ranem w
    pracy i zakończyła się nasza rozmowa. Piszę to mając nadzieję że ktoś
    się spotkał z tą agencją ochrony, bo wielka ciekawość mnie zżera co to
    za badylarze, czy faktycznie istnieją, a może ktoś z Was dla nich
    pracuje?? Oczywiście nie ma już szans na współpracę pomiędzy mną a
    nimi, ale na prawdę. Chciałbym się cos o nich dowiedzieć, a może też
    ostrzec innych. Nie wiem do czego zmierzała ta rekrutacja, ale sprawa
    jest "politycznie podejrzana.

    Slack'it!
    SMOK of the M.I.B's ping, ping, jest tam kto?
    Linux - a way of life
    [gg - 1919241]