PracaGrupypl.praca.dyskusjeoboz pracy › oboz pracy
    From: "lukas" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: oboz pracy
    Date: Wed, 6 Oct 2004 20:16:30 +0200

    witam grupowiczow dlugo sie zastanawialem nad wyslaniem posta tutaj no ale
    powiem o co chodzi

    zmienilem pracodawce dwa miesiace temu mialo byc ladnie kolorowo po 8 godzin
    5 dni w tygodniu ....... a jest 6 dni i minimum 10 godzin. bo wielkich
    bojach po dwoch tygodniach uprosilem sie o umowe bo nie wiedzialem w koncu
    na czym stoje ( zwykle ludzie dostaja po kilku miesiachach z tego co sie
    zorientowalem ) na umowie peln etat wszystko ladnie umowa o prace ...... i
    teraz kilka pytan

    jedyne co mnie tam trzyma to nadzieja ze kiedys odzyskam pieniadze za moja
    prace poniwaz ja nikogo nie okradam to dalczego ma mnie ktos okradac.

    teraz sprawa ewidencji czsu pracy jest to standardowa lista w ktorej sie
    wpisuje nazwisko a pozniej jest zeszycik do ktorego jest wpisywana liczba
    godzin przepracowana danego dnia ( zwykla tabelka dzien tygodnia nazwisko
    imie ) i teraz sie zastanawiam jak zabezpieczyc sie zeby w wypadku
    ewentualnego spotkania w sadzie wykazac ile godzin pracowalem

    -mysle na zrobieniem zdjecia temu zeszycikowi i nagraniem jakiejs rozmowy ,
    bo poglad jest taki ze praca ma byc wykonana a jak komus nie pasuje to moze
    wyjsc wczesniej nikt go tu nie trzyma , ostanio nawet podpisalem ze wiem ile
    wynosi moj rozklad pracy ze to 8 godzin ale nie wiecej niz ......... itp
    wyciag z kodeksu pracy

    czy cos takiego moze byc dowodem w sadzie ?
    prowadze wlasna ewidencje w ktora wpisuje ta sama ilosc godzin pracy co w
    wewnetrznej ewidencji jezeli zazadam podpisania mi tej ewidencji czy moga
    sie wykrecic ? jaka osoba do tego jest upowaniona zeby mialo to jakies
    znaczenie w sadzie ewentualnie ? doradzcie cos prosze znam kodeks pracy
    teoretycznie ale nie mam obycia jezeli chodzi o dowody licze na osoby ktore
    wygraly/przewgraly sprawy o cos takiego , ostanio glosno o biedronce
    widocznie sie da ...... z gory dzieki za pomoc przepraszm ze tak chaotycnzie
    pisze ale czlowiek po 12 godzinach pracy 6 dni w tygodniu slabnie
    psychicznie i fizycznie