PracaGrupypl.praca.dyskusje › nowa droga zycia

  • 1. Data: 2003-12-13 11:26:38
    Temat: nowa droga zycia
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    chcialbym za praca wyjechac poza granice kraju, wiadomo najlepiej po
    znajomosci, jednak nie mam takich znajomych, wiec trudno jest mi sie
    gdzies pokierowac, czy ktorys z grupowiczow pracowal gdziez za granica?

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 2. Data: 2003-12-13 16:47:58
    Temat: Re: nowa droga zycia
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    >czy ktorys z grupowiczow pracowal gdziez za granica?

    Tak. Pewna częśc osób tu zaglądających pracowała za granicą.

    andrzej

  • 3. Data: 2003-12-13 17:55:45
    Od: "Uzi" <u...@o...pl>

    > Tak. Pewna częśc osób tu zaglądających pracowała za granicą.
    >
    > andrzej

    Dokładnie niektórzy pracowali ;-)

  • 4. Data: 2003-12-13 18:24:03
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Uzi wygrazmolil(a):

    > Dokładnie niektórzy pracowali ;-)

    I czyz moga doradzic gdzie sie posiac?

  • 5. Data: 2003-12-14 20:45:44
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > I czyz moga doradzic gdzie sie posiac?

    Mogą. Szukaj roboty wszędzie tam, gdzie możesz szybciej znaleźć. Czyli w takim kraju,
    gdzie się
    dobrze dogadasz i w miejscach, gdzie zatrudniaja ludzi z twoimi umiejętnościami.
    Sposób szukania takiej pracy jest taki sam w całej cywilizowanej części świata-
    osobista rozmowa lub
    telefon lub fax lub email lub list lub kombinacja tych sposobów.
    Powodzenia.

    andrzej