PracaGrupypl.praca.dyskusjemyślenie w platformie obywatelskiej (#168) › myślenie w platformie obywatelskiej (#168)
  • Data: 2015-07-27 19:11:48
    Temat: myślenie w platformie obywatelskiej (#168)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    taaakkkkk... dziś ciekawy temat "myślenie w europie"...

    no muszę przyznać, że krnąbrność platformy obywatelskiej podsycana
    europejskimi grantami jest już nie do ogarnięcia...

    taki jebany powski skurwysyn listonosz... w normalnych poza europejskich
    krajach taki ktoś zajmuje się roznoszeniem listów... jak nie ma
    właściciela to chowa ten pierdolony liścik do torby i wystawia awizo
    (polecony)... no ale w europie przecież musi być lepiej/racjonalniej...
    więc jebany powski skurwysyn podpisuje się za mnie i wrzuca polecony do
    skrzynki, a jak ma kaprys to zostawia na balkonie lub pod wycieraczką...

    no dziś przyszedł mandat, ciekawe co z tego wyniknie, ja go kurwa nie
    odbierałem, jak mi zaczną wymachiwać potwierdzeniem to stwierdzę,że to
    nie mój podpis...

    Ktoś tu ma doświadczenia z po/eu?