PracaGrupypl.praca.szukana › młoda prawniczka

  • 1. Data: 2002-09-24 19:46:03
    Temat: młoda prawniczka
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    witam,
    ostatnio mam strasznego pecha jeśli chodzi o zatrudnienie.
    Jestem prawnikiem z dwuletnim stażem pracy w zawodzie, ze znajomością
    j.angielskiego, oraz na poziomie średnim francuskiego i rosyjskiego. Mam
    ukończone studia prawnicze, studia podyplomowe z zakresu doradztwa
    podatkowego, a obecnie rozpoczynam studia podyplomowe prawo spółek. Od dwóch
    lat obsługuję pod kątem prawnym spółki (procedury rejestracyjne, protokoły z
    walnych zgromadzeń, umowy handlowe, cywilne i z zakresu prawa pracy,
    prowadzenie akt osobowych pracowników, formułowanie zarządzeń, regulaminów
    pracy i wynagradzania, organizacja szkoleń bhp i wszystko to co jest
    związane z pracą prawnika w spółce). Mam pecha, ponieważ do niedawna
    pracowałam na 2 etatach w dwóch spółkach, ale jedna po drugiej pada (nie z
    mojej winy oczywiście), i powoli szukam kolejnej pracy.
    Jeśli potrzebujecie ambitnego i dokładnego prawnika do pomocy, bądź znacie
    kogoś kto poszukuje takiej osoby, proszę o kontakt na maila :
    m...@p...onet.pl.

    P.S. Jestem z Warszawy

    Magda