PracaGrupypl.praca.szukana › Absolwentka matematyki

  • 1. Data: 2002-09-24 18:17:34
    Temat: Absolwentka matematyki
    Od: "Ewa" <s...@w...pl>

    Poszukuje pracy w Warszawie niekoniecznie związanej z moim wyuczonym
    zawodem. Osobom zainteresowanym prześyłam CV. Z poważaniem Joanna Sadowska

    ul. Majdańska 26/11
    04 - 110 Warszawa
    tel. 0 502 588 357, 813 54 17
    e-mail: s...@w...pl

    Joanna Sadowska

    Data urodzenia : 02.09.1978r

    Wykształcenie :
    od 1997 do 2002 Akademia Podlaska
    kierunek : Matematyka
    specjalizacja : nauczyciel
    od 1993 do 1997 L.O. im. B.Prusa w Siedlcach

    Doświadczenie zawodowe:
    od I 1997 do III 2000 Praca na stanowisku fakturzystki w hurtowni
    spożywczej (praca przy komputerze z programem WF-MAG)

    Dodatkowe kwalifikacje :
    obsługa programów komputerowych : programy pakietu Office ,
    języki niemiecki - podstawowy
    rosyjski -
    średni

    Zainteresowania i hobby :
    literatura , film, muzyka
    Warszawa 21.06.2002
    Joanna Sadowska
    ul. Majdańska 26/11
    04 - 110 Warszawa
    tel. 0 502 588 357

    Szanowni Państwo.

    Uprzejmie proszę o zatrudnienie mnie w państwa firmie.
    Jestem absolwentką Akademii Podlaskiej na Wydziale Matematyka.
    Zainteresowana jestem podjęciem pracy zawodowej stałej lub dorywczej z
    możliwością ewentualnego dokształcenia.
    Ze swej strony oferuję pełne zaangażowanie i gotowość do
    nieustannego podnoszenia kwalifikacji.
    Dołączam do niniejszego listu mój życiorys mając nadzieję, iż będę
    odpowiednią kandydatką do pracy w Państwa firmie.

    Pozostaję z poważaniem
    Joanna Sadowska

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu
    rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r o Ochronie Danych Osobowych
    (Dz. U. Nr 133 poz.833)".