PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław-doradca ds. materiałów niebezpiecznych ADR

  • 1. Data: 2002-09-24 18:32:47
    Temat: Wrocław-doradca ds. materiałów niebezpiecznych ADR
    Od: a...@p...onet.pl

    Posiadam uprawnienia doradcy ds. przewozu matewriałów niebezpiecznych w
    transporcie drogowym (DGSA) nr 145/2001. Mam wykształcenie wyższe techniczne,
    na poziomie podstawowym język angielski i dobra obsługa komputera.

    Chciałbym zaoferować swoje usługi w dziedzinie przewozu i obrotu materiałami
    niebezpiecznymi w rozumieniu przepisów ADR.

    W związku ze zmianą przepisów od 1 stycznia 2003 roku wchodzi obowiązek
    zatrudnienia doradcy DGSA przez każdą firmę, która pakuje, nadaje i przewozi
    towary niebezpieczne ADR.

    Ze swej strony zapewniam fachowość i zangażowanie w wykonanie powieżonych mi
    zadań