PracaGrupypl.praca.szukana › marketing, reklama - Poznań

  • 1. Data: 2004-01-23 20:33:42
    Temat: marketing, reklama - Poznań
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Chciałabym zainteresować Państwa swoją osobą jako potencjalnego
    kandydata do pracy.

    W miejscach, w których dotychczas pracowałam, zajmowałam się przede
    wszystkim prowadzeniem telefonicznych rozmów handlowych. Moja praca
    polegała zazwyczaj na pozyskiwaniu nowych klientów, oraz opieką nad
    obecnymi. Do moich obowiązków należało przedstawienie oferty,
    zainteresowanie nią klienta, negocjacja warunków współpracy, ale przede
    wszystkim przekonanie go, że to co mam do zaoferowania jest najlepsze i
    jedyne w swoim rodzaju.
    Współpracowałam zarówno z działami promocji w ośrodkach administracji
    terytorialnej jak i rządowej oraz z działami marketingu firm. Odniosłam
    na tym polu kilka suksesów, o ktorych nie tylko mogę opowiadać i pisać,
    ale które mogę udokumentować.

    Zdobyłam też umiejętności z zakresu promowania wizerunku firmy,
    organizacji i przeprowadzania rozmów oraz spotkań handlowych,
    organizacji targów, dystrybucji, itp.
    Jestem autorką projektu gazety o gospodarce i turystyce w różnych
    regionach Polski. Jako redaktor naczelny zajmowałam się koordynacją prac
    nad powstawaniem tego pisma oraz kontaktami z przedstawicielami
    poszczególnych władz samorządowo - terytorialnych.
    Udało mi się stworzyć od podstaw miesięcznik zajmujący się promocją
    żywności na polskim rynku. Z sukcesem udało mi się tą gazetę nie tylko
    wydać i wypromować, ale także przekonać firmy z branży, do prezentacji
    na jej łamach.

    Moje zdolności organizacyjne, umiejętności nawiązywania kontaktów
    handlowych, umiejętność pracy pod presją czasu, wytrwałość i
    samodzielność, sprawiają, że skutecznie wywiązuję się z powierzonych mi
    obowiązków. Nie zostawiam spraw nie skończonych, bo tylko pełne
    osiągnięcie celu do którego dążę, daje mi pełne zadowolenie.

    Posiadam od siedmiu lat prawo jazdy.

    Zdecydowanie uważam, iż jestem pasjonatką rozmów handlowych! Jest to
    praca, którą potrafię robić dobrze i z przyjemnością.

    Anna Walas
    +48606462318