PracaGrupypl.praca.szukana › KATOWICE.Szukam dużego doświadczenia

  • 1. Data: 2004-01-23 21:23:55
    Temat: KATOWICE.Szukam dużego doświadczenia
    Od: "Marcin" <z...@p...onet.pl>

    Jestem studentem V-ego roku na POL.SL. w Gliwicacch na specjalizacji Procesy
    Innowacyjne i Zarządzanie w Energetyce.

    Moja oferta to chęć zdobycia doświadczenia zawodowego, dotyczącego branży
    przemysłowej (najchętniej dotyczącej projektów, modelowania..)hmm pieniądz tutaj
    nie gra aż tak dużej roli, ponieważ interesuje mnie wdrożenie do najciekawszych
    firm w ww branżach.Ponadto moj status studenta powinien ułatwic wszelkie
    formalności, a nawet dać pewne udogodnienia podatkowe.(tak mi sie przynajmniej
    wydaje)

    Dziedziny: Programowanie:np. DELPHI,FORTRAN,EXCEL(VISUAL)
    Projektowanie:np. ACAD
    Inne:branże energetyczne:np. pomoc w prognozowaniach na przyszłe
    zapotrzebowanie na energie, bilansowanie układow, ...

    Ponadto kończę równolegle kurs przygotowania pedagogicznego, co daje mi z
    pewnością dodatkowe umiejetnosci werbalne, zwiekszajace latwosc nawiazywania
    kontaktow i pracy w zespole.OFERUJE PONADTO PELNE ZAANGAZOWANIE

    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi kierowane na meil: z...@p...onet.pl