PracaGrupypl.praca.szukana › Kierowca. Warszawa!!!!!!!!!! Dyspozycyjny!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2004-01-23 18:59:49
    Temat: Kierowca. Warszawa!!!!!!!!!! Dyspozycyjny!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Henryk Wypart" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam. Nazywam się Henryk Wypart. Poszukuje pracy w charakterze kierowcy na
    terenie Warszwy. Oto mój list motywacyjny.
    Z uwagi na wieloletnie doświadczenie zawodowe, z pewnością sprostam Państwa
    oczekiwaniom i wymaganiom.

    Od 1978 roku , posiadam prawo jazdy kat. B, C i pracuję jako kierowca
    zawodowy.
    Od 1986r pracowałem w charakterze kierowcy dyrektora w Warszawskim
    Przedsiębiorstwie Budowy Elektrownii i Przemysłu &#8222;Beton-Stal&#8221; S.A.
    Po przekształceniu się przedsiębiorstwa w spółkę &#8222;Beton-Stal&#8221; S.A.,
    pracowałem jako kierowca prezesa zarządu.
    Do moich obowiązków należało również zaopatrzenie i obsługa banków, opieka
    serwisowa samochodów służbowych zarządu spółki oraz likwidacja szkód i nadzór
    nad naprawami.
    Od 2001 roku do dnia 30.09.2003 zatrudniony byłem na stanowisku inspektora
    ds. windykacji.

    Od czasu uzyskania prawa jazdy, tj. od 25 lat nie miałem żadnego wypadku.
    Jeżdżę bezkolizyjnie, bezpiecznie, ze znajomością topografii terenu.
    Poruszam się sprawnie i z refleksem po mieście, jak i w terenie.

    Posiadam i ciągle doskonalę swoje zdolności analityczne. Mam umysł
    &#8222;ścisły&#8221;,
    lubię konkrety, szybko i sprawnie reaguję na wyznaczone zadania.
    Jestem opanowanym, sumiennym i zdyscyplinowanym pracownikiem.
    Doskonale porozumiewam się i współpracuję z kolegami w pracy oraz
    przełożonymi.
    Posiadam zdolności nawiązywania kontaktów z ludźmi, szybkiego załatwiania
    spraw oraz szczególny dar negocjowania i pertraktacji w różnych
    sytuacjach, co sprawia mi ogromną satysfakcję.
    Wieloletnia praca nauczyła mnie odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy.
    Jestem dyspozycyjny.

    KONTAKT:
    Tel.dom. 022-834-87-51
    Tel.kom. 507-296-281