PracaGrupypl.praca.szukana › mam potencjał szukam pracy dla zakładu elektronicznego.

  • 1. Data: 2007-10-30 12:25:44
    Temat: mam potencjał szukam pracy dla zakładu elektronicznego.
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl>

    Witam
    Mając firmę elektroniczną poszukuję pracy w zakresie elektroniki.
    Chętnie podejmę się naprawy i serwisowania elektronicznych urządzeń dla
    użytkowników, producentów, handlowców itp.
    Mam doświadczenia w zakresie napraw automatyki, urządzeń biurowych,
    telekomunikacji, mikroelektroniki , itp.
    Chętnie wejdę w obsługę firmy , mogę zastąpić cały dział serwisowy.
    Interesują mnie także wszelkie nowe technologie, nietypowe rozwiązania, to
    czego nie potrafią inni naprawić.
    Podejmę się również przedstawicielstwa dla danego regionu, kraju, lub inne
    propozycje.

    Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy

    pozdrawiam
    Aleksander