PracaGrupypl.praca.dyskusje › maly problemik ;(((

  • 1. Data: 2002-02-20 09:49:44
    Temat: maly problemik ;(((
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracy umiescil ogloszenia (6 sztuk), ktore, gdyby _tylko_ mnie
    > dotyczyly to bym nic nie robil, no moze maila bym przestal...., ale
    > one godzily w osobe mojej dziewczyny (ogloszenie typu: imie_dziewczny
    > obsluzy cie wszedzie w domu, u ciebie, wszedzie dzwon.... i podal (!)
    > domowy numer telefonu) reszta ogloszen to dotyczyly mnie i mojego
    > numeru tel...
    >
    > pytanie jest nastepujace pod jaki paragraf mozna podpiac takiego typu
    > dzialanie (glownie z moja polowka) bardzo bym byl rad o podanie tresci
    > acz nie koniecznie przejde sie do biblioteki ;-)).

    Rzu

  • 2. Data: 2002-02-20 10:08:13
    Temat: Re: maly problemik ;(((
    Od: <j...@p...onet.pl>

    >moze i mniej w sumie wypijemy ale napewno nie bedzie to malo :-)
    >wiez mi jestesmy zdolni pod tym wzgledem :-)

    Ta dzisiejsza mlodziez!! Za grosz odpowiedzialnosci ;-)

    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-02-20 10:32:42
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebuje dosc pilnie pare informacji na temat warunkow zycia w Szwajcarii - a
    dokladnie - Genewie.
    A co mianowicie ? Przykladowo pensje (specj. IT komp+telecom 4 lata stazu),
    koszty transportu, zycia - mieszkanie itp..
    Przydaloby sie cos wiedziec aby znac choc troche kwoty na rozmowe :-)))
    Aaa - jak z wyjazdem z rodzina (zona + dwojka maluchow) ???

    Jesli cos wiecie na ten temat - to poprosze Was o pare informacji ..

    Pozdrawiam,
    Mirek