PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak z zyciem w Szwajcarii ???

  • 1. Data: 2002-02-20 10:42:46
    Temat: jak z zyciem w Szwajcarii ???
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Potrzebuje dosc pilnie pare informacji na temat warunkow zycia w
    Szwajcarii - a
    > dokladnie - Genewie.
    > A co mianowicie ? Przykladowo pensje (specj. IT komp+telecom 4 lata
    stazu),
    To gdzies jest w sieci, wysokie w kazdym razie, i wzglednie niskie podatki.

    > koszty transportu, zycia - mieszkanie itp..
    Po Tokio najwyzsze na swiecie, razem z Zurichem.

    MM

  • 2. Data: 2002-02-20 11:03:01
    Temat: Re: jak z zyciem w Szwajcarii ???
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    ------=_NextPart_000_0202_01C1BBBC.09569700

    >U=C5=BCytkownik "Krzysztof Krajewski" <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>
    >Przepraszam, ju=C5=BC podaj=C4=99:-) Firma informatyczna w Katowicach.
    To nic Ci nie da cenienie si=C4=99.

    ------=_NextPart_000_0202_01C1BBBC.09569700

    =EF=BB=BF<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
    <HTML><HEAD>
    <META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Dutf-8">
    <STYLE>BLOCKQUOTE {
    COLOR: green
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: red
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: orange
    }
    BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE {
    COLOR: gray
    }
    :link {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :visited {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :active {
    TEXT-DECORATION: none
    }
    :hover {
    FONT-WEIGHT: bold! important
    }
    </STYLE>

    <META content=3D"MSHTML 6.00.2713.1100" name=3DGENERATOR></HEAD>
    <BODY bgColor=3D#ffffff>
    <DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <BLOCKQUOTE dir=3Dltr=20
    style=3D"PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; =
    BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV>U=C5=BCytkownik "Krzysztof Krajewski" &lt;<A=20
    =
    href=3D"mailto:tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl">tede@
    techsmar_wytnij_.tych=
    y.pl</A>&gt;</DIV>
    <BLOCKQUOTE=20
    style=3D"PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px =
    solid">
    <BLOCKQUOTE=20
    style=3D"PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 =
    2px solid">
    <DIV>Absolwent ubiega si=C4=99 o prac=C4=99 na stanowisku =
    programisty (Delphi,=20
    SQL).</DIV>
    <DIV>[...]</DIV>
    <DIV>Jak=C4=85 powinien poda=C4=87 propozycj=C4=99 wynagrodzenia =
    [...] </DIV></BLOCKQUOTE>
    <DIV>zapomnia=C5=82e=C5=9B w pytaniu poda=C4=87 jeszcze jednej =
    bardzo wa=C5=BCnej=20
    informacji....</DIV>
    <DIV>gdzie :-)</DIV></BLOCKQUOTE>
    <DIV>Przepraszam, ju=C5=BC podaj=C4=99:-) Firma informatyczna w=20
    Katowicach.</DIV></BLOCKQUOTE>
    <DIV dir=3Dltr>To nic Ci nie da cenienie si=C4=99.</DIV></BODY></HTML>

    ------=_NextPart_000_0202_01C1BBBC.09569700--

  • 3. Data: 2002-02-20 20:16:17
    Od: "Artur" <a...@w...fsnet.co.uk>

    Użytkownik "wm" <i...@w...com.pl> napisał w wiadomości

    Bardzo potrzebuje tej kasy i zastanawiam sie, czy nie ma tu kogos, kto zna
    > procedury od drugiej strony - ie to moze trwac w rzeczywistosci?

    procedur nie znam, ale znam zus - czekaja maksymalnie dlugo - czyli te 30
    dni ;/
    mowie z wlasnego doswiadczenia
    ale mozna pojsc do wydzialu zasilkow i porozmawiac ...
    no i do tego przelewy robia jakos 1 albo 2 razy w miesiacu .... wiem, ze
    kolo 20-tego
    wiec trzeba sie zalapac na ktorys termin

    pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2002-02-21 07:32:31
    Od: "Maciek Marchewczyk" <m...@w...pl>

    Witam

    Pragne zakomunikowac ze formalnosci zwiazane z Greencard zostaly zakonczone.
    Wiza wbita do paszportu, bilet kupiony, jedziemy zwiedzac obce kraje :)
    Mam jedno pytanie, pewnie nie tylko ja chcialbym wiedziec jak to naprawde
    jest. Otoz tutaj wykonuje od czasu do czasu pewna prace w ramach umowy o
    dzielo, prace ktora spokojnie moglbym rowniez wykonywac w Niemczech,
    poniewaz z pracodawca komunikuje sie jedynie przez e-mail. Czy jest mozliwa
    kontynuacja tego procederu na wyjezdzie? Jak wyglada rozliczenie przychodu z
    tego rodzaju dzialalnosci? Czy ktos znajduje sie w podobnym polozeniu?
    Jezeli ktos zna odpowiedz, to bylbym bardzo wdzieczny za podzielenie sie
    wiedza.

    Pozdrawiam

    Ps. Bede pracowal w Norymberdze/Bawaria

  • 5. Data: 2002-02-21 21:42:40
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Hehe jak skonczys studia doktranckie to bedzie rok pewnie 2006 bedziemy juz
    w Unii
    a moze nie...
    Zadajesz pytania na które nawet wszystkowiedzący Lepper by nie odpowiedział
    :))
    JEśli czujesz powołanie to pracy naukowej to do dzieła...

    Z poważaniem
    Grzegorz Bober
    Użytkownik Szymon <szy@NO_SPAM.szy.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a53pr9$c79$...@s...man.poznan.pl...

  • 6. Data: 2002-02-27 11:09:21
    Od: Andrzej \"druid the darkone\" Ostrowski <d...@f...irc.pl>

    "Serwiz" <r...@g...pl> wrote in message news:a5ie96$7te$1@news.tpi.pl...

> [...]
    zwolnienie

    > To jest dość częste nadużycie i potem się ludzie dziwią że pracodawcy nie
    > chcą ludzi zatrudniać na umowy o pracę.
    >
    > Serwiz

    Dokładnie. Gdy czytam coś takiego, odechciewa mi się zatrudniać kogokolwiek.
    Tym bardziej, że krezusem nie jestem [jeszcze ;) ], a w pewnym momencie
    zatrudnienie nowych pracowników jest niestety niezbędne.

    Pozdrawiam
    Adam