PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "ANNA" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 10:04:44 +0200

    pelna ochoty zatrudnienia kogos na stanowisko sekretarki zamiescilam
    ogloszenie w wyborczej o tresci;
    firma...... zatrudni studentke do obslugi sekretariatu ze znajomoscia
    maszynopisania
    niby nic... prawda?
    bo co ja moge wymagac od osoby odbierajacej telefony i przepisujacej
    pisma...
    dostlam okolo 160 odpowiedzi, z czego okolo 100 od osob ktore studentami nie
    sa - kosz.
    pozostale 60 to i tak przeceiz nie jest zle - wiec stwierdzilam, ze na pewno
    kogos wybiore.
    jakiez to bylo moje zdziwienie gdy okazalo sie ze na samych bledach
    ortograficznych odpadla mi ponad polowa = co sie dzieje ze studentami ???
    uzyje sformulowania - za moich czasow to uczyli, ze cv ma byc dopracowane i
    NIE ZAWIERAC BLEDOW
    ale moze sie mylili, albo to dawno bylo i ja juz nie pamietam.
    ale, ale
    bledy to dla mnie rowniez byl kosz.
    pozostala szczesliwa trzydziestka
    czy ktokolwiek z was, grupowicze, wysylajac cv ze zdjeciem wysyla zdjecie w
    bieliznie?
    bo takich pan mialam dwie - kosz
    wielkie bylo zdziwienie niektorych pan, ktore strojem sugerowaly iz
    przygotowaly sie na spotkanie z jakims panem
    28 rozmow kwalifikacyjnych - poltora dnia pracy na marne - bo swiat nie
    czeka.....
    jak sie okazalo, to ze ktos pisze w cv ze zna obsluge komputera, nie musi
    wcale oznaczac, ze on umie na nim pisac - moze rowniez oznaczac ze sie zna
    na skladaniu komputerow = ale tego akurat nie sprawdzalam.....
    i tak naprawde okazalo sie, ze wybor mialam z grona 4 osob.
    smutne, ale prawdziwe.
    ludzie twierdza, ze szukaja pracy, ale nie robia nic w tym kierunku zeby ja
    znalesc...
    ale moze ja sie czepiam, albo mialam pecha???
    pozdrawiam grupowiczow

    ania.

    ps. zapomnialam napisac, ze zdarzylo mi sie rowniez kilka listow
    motywacyjnych adresowanych do zupelnie innych osob... w zupelnie innych
    firmach, ktore mialy to nieszczescie, ze zamiescily swoje ogloszenia w tej
    samej wyborczej.