PracaGrupypl.praca.dyskusjekrzyżowe zatrudnianie › krzyżowe zatrudnianie
  • Data: 2003-03-04 08:04:24
    Temat: krzyżowe zatrudnianie
    Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś może wie, jak to było z tym wzajemnym zatrudnianiem, żeby nie
    płacić dużego ZUS-u ?
    Przeszukałam archiwum, ale nie znalazłam wyczerpującej odpowiedzi.

    Chodzi mi o taki "system" kiedy ja zakładam DG i kolega i wzajemnie się
    zatrudniamy.
    Na jakie umowy? Jaka powinna być wysokość pensji? I na podstawie jakiego
    artykułu to się odbywa? Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    pozdrawiam cieplutko
    misiczka (Wrocław)
    --
    Dobry adwokat to taki, który potrafi przekonać sędziego,
    że prawo jest gorsze od czynu jego klienta.