PracaGrupypl.praca.dyskusjekontakty biznesowe › kontakty biznesowe
  • Data: 2003-04-25 17:18:01
    Temat: kontakty biznesowe
    Od: "wyrwizab" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wczoraj pytałem grupowiczów co myślą o tak owych w świetle ustawy z
    świadczeniu usług drogą elektroniczną.

    Wg. grupowiczów wysłanie jakiejkolwiek oferty współpracy do firmy to spam i
    należy się ogłaszać przez TV, Portale itp.

    A co jeśli moja zajmuje się np. biotechnologią (tylko przykład - ale oddaje
    problem) i w polu jej zainteresowania jest np. 10 firm w Polsce - czy nie
    wolno napisać maila. Za ewentualne literówki z góry przepraszam. Interesuje
    mnie merytoryczna dyskusja.

    pozdrawiam
    Wyrwiząbek