PracaGrupypl.praca.dyskusje › kolo zamkniete - jak z niego sie wyrwac?

  • 1. Data: 2003-08-21 11:56:51
    Temat: kolo zamkniete - jak z niego sie wyrwac?
    Od: "SneeR" <s...@s...uci.agh.edu.pl>

    Wlasnie sobie szukam pracy i takich pare refleksji mi sie nasowa:
    - wszyscy chca doswiadczonych pracownikow
    - nie chca zatrudniac ludzi bez doswiadczenia
    - nie da sie zdobyc doswiadczenia
    - nie da sie zatrudnic w zawodzie
    i tak to sobie slodko hula.
    Slyszalem natomiast i opinie ze pracownika trzeba sobie wychowac, no ale jak
    to zrealizowac jak pani w Urzedzie pracy powiedzial mi ze nie bedzie wogole
    firma ze mna rozmawiac jak bez doswiadczenia jestem.
    Mowi ze jakies najnowoczesniejsze technologie firma ma i ze ludzie nawet z
    duzym starzem nie sa w stanie tego obslugiwac, a mnie dziwi to - bo w sumie
    an studiach elektronika - 5-ty rok ne uczna nas archaizmow a wrecz rzeczy
    ktorych jeszcze na rynku nie ma i takich wlasnie technologji) wiec co z tym
    fantem poczac?
    moze macie jakies rady - doswiadczenia?

    Lukasz

  • 2. Data: 2003-08-21 22:14:43
    Temat: Re: kolo zamkniete - jak z niego sie wyrwac?
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > an studiach elektronika - 5-ty rok ne uczna nas archaizmow a wrecz rzeczy
    > ktorych jeszcze na rynku nie ma i takich wlasnie technologji) wiec co z

    Po pierwsze: Pani w Urzędzie pracy idź jutro powiedz że guzik się zna!!!

    Rady: pośpiech wskazany jest przy łapaniu pcheł
    Doświadczenia: na znalezienie odpowiedniej pracy trzeba czasu i cierpliwości
    / trzeba rozmawiać z ludźmi / nie wolno o sobie myśleć że się nie wie / nie
    umie / nie nauczyli... sam masz w życiu dojśc do wszystkiego i żadko ktoś Ci
    w tym pomoże.

    Rada generalna - nie trać czasu na siedzenie w Urzędzie Pracy, tylko łaź po
    firmach, nudź właścicieli aż ich zagnębisz, w końcu zobaczysz z kim warto
    trzymać

    Doświadczenie generalne - ludzie z dużym stażem są generalnie
    niereformowalni i mogą umieć i robić tylko to, czego nauczyli się do tej
    pory.

    I jeszcze na tym świecie nikt inny dla nikogo nie tworzy technologii jak
    ludzi dla ludzi. A jeśli nie wiadomo o co chodzi - to chodzi o pieniądze.

    Pozdrawiam
    Technolog - humanista