PracaGrupypl.praca.dyskusjejeszcze raz o formie zatrudnienia › jeszcze raz o formie zatrudnienia
    From: "aNNI" <n...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jeszcze raz o formie zatrudnienia
    Date: Mon, 29 Dec 2003 11:18:00 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@212.180.145.120

    Witam,

    Wlasnie przeczytalam ponizsze posty, odnoszace sie do dzialalnosci
    gospodarczej.
    Jednakze nadal nie wyjasnilo to nekajacego mnie pytania.

    Zaczynajac od poczatku.
    Dostalam prace i musze sie teraz zdecydowac sie na forme zatrudnienia - 1/8
    etatu (pozostala czesc wynagrodzenia w formie umowy o dzielo lub tym
    podobnych) lub zalozenie wlasnej DG i wystawianie im rachunkow. Dodam ze
    podstawa pensji to 1500 zl (na poczatku a pozniej dodatkowe pieniazki w
    zaleznosci od wynikow pracy).
    Tu powstalo moje pytanie: jaka forme zatrudnienia przyjac?:
    - 1/8 etatu (ale ubeazpieczenie tylko zdrowotne... )
    - wlasna DG ( prowadzac dzialalnosc to musze pamietac ze ok 700zl trzeba na
    zus i podatek od tego co wystawie na rachunku, no i musze miec jakis zysk
    przeciez)

    A moze sa jeszcze inne rozwiazania?

    Pozdrawiam,
    aNNI