PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak znalezc prace we Wroclawiu

  • 1. Data: 2002-01-05 18:59:53
    Temat: Re: jak znalezc prace we Wroclawiu
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    "Konrad Komada" <k...@p...onet.pl> writes:

    > Cy ktos wie jak znalezc prace we Wroclawiu?

    Przede wszystkim trzeba szukać. ;)
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 2. Data: 2002-01-05 20:58:56
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Michal Jeczalik <s...@s...eu.org> wrote:

    > Przede wszystkim trzeba szukać. ;)
    > --
    > Samotnik

    sorry za smieci na grupie, ale nie udalo mi sie (??) dostukac do Ciebie
    (Samotniku) przez maila. Co sie stalo z forwardem na mnie ogloszen na p.p.o.
    czyzby _naprawde_ juz nic nie przychodzilo gdzies tak od tygodnia ;) ?

    pozdrawiam

    romek

  • 3. Data: 2002-01-05 21:38:07
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Roman Kubik <W...@p...com.pl> writes:

> [...]
    > czyzby _naprawde_ juz nic nie przychodzilo gdzies tak od tygodnia ;) ?

    Skoro na grupie, to na grupie odpowiem.

    Mialem problem z DNSem, z winy idiotow w amerykanskim registratorze domen i
    sam dlugo dochodzilem do tego, czy i co sie stalo. :( Dlatego tez nie
    mogles sie do mnie dostukac. :(((

    Nie wiem, dokladnie co sie teraz dzieje, bo problem naprawiony,
    ale... postow dalej nie ma. Napisze do TSa, czy nie cofnal forwardu.

  • 4. Data: 2002-01-06 02:47:08
    Temat: jak znalezc prace we Wroclawiu
    Od: "Konrad Komada" <k...@p...onet.pl>

    witam

    Cy ktos wie jak znalezc prace we Wroclawiu?

    pozdr
    kk

  • 5. Data: 2002-01-06 13:54:59
    Od: "martin" <l...@g...pl>

  • 6. Data: 2002-01-06 18:28:07
    Od: "BliSki." <b...@w...pl>

    "Konrad Komada" wrote:
    > Cy ktos wie jak znalezc prace we Wroclawiu?

    Wg kolejności możliwości powodzenia:
    1) Pytać znajomych.
    2) Ogłoszenia w prasie.
    3) Chodzić po firmach i pytać.
    4) Ogłoszenia w Internecie (np.<pl.praca.oferowana>)
    5) Biuro pracy.

    Generalnie nie ma tu żadnej dobrej recepty na jej znalezienie.
    Trzeba bardzo dużo wytrwałości i samozaparcia.

    --
    Pozdr, BliSki. (R)