PracaGrupypl.praca.dyskusjejak napisac referencje sobie czyli pracownikowi ? › jak napisac referencje sobie czyli pracownikowi ?
    From: "luk" <l...@p...onet.pl_NOSPAM_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: jak napisac referencje sobie czyli pracownikowi ?
    Date: Wed, 16 Apr 2003 08:06:19 +0200

    Witajcie.

    Wczoraj dostałem niestety wypowiedzenie w mojej pierwszer robocie - firma
    sie rozpadła i mam taki oto problem... szef powiedział abym napisał sobie
    ładne referencje a on mi je podpisze... fajnie no ale
    JAK NAPISAC TEKIE REFERENCJE ???

    Macie może jakieś przykładowe albo jakieś miejsce w sieci gdzie jest jakis
    ogolny szablonik ???

    to dla mnie bardzo pilne.... wielkie dzieki za pomoc

    pozdrawiam
    Lukasz