PracaGrupypl.praca.dyskusje › informatyka - Szczecin

  • 11. Data: 2004-12-08 18:44:36
    Temat: Re: informatyka - Szczecin
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

    > ???? a jakie to firmy? chetnie bym sie dowiedzial. wiesz dla mnie
    > programista to jest w domysle programista java (a nie pehapowiec czy
    > htmlowiec). pokaz mi ile firm uzywa javy w Szczecinie i pokaz mi firmy ktore
    > mozemy nazwac chociaz srednimi. i odrazu mowie ze nie bierzmy pod uwage
    > home.pl (btw, to tez zaden dobry przyklad poniewaz z tego co widze na
    > stronie pracuje tam 1 - slownie jeden, programista). takze wg mnie to co
    > kolega azbest pisze wg mnie jest jak najbardziej prawda. sensownego IT w
    > Szczecinie nie ma, chyba ze sie myle, wiec skoro znasz te firmy to fajnie
> [...]

    dzieki za zrozumienie :)
    choc jak pomyslec to nie studenci psuja rynek, tylko...rynek jest maly i nie
    trzeba daleko szukac azeby cos znalezc - jakiegos pracownika.
    Nie wiem jak Wy, ale ja widze w informatyce 2 sfery:
    - pracownikow specjalistow - ot takich specjalistow, ktorych poszukuje u nas
    Toyota, Philips i inne wielkie koncerny (np. programisci, ktorzy wg pracodawcow
    powinni znac...wlasny, stworzony jezyk programowania :) i
    - "pecetologow stosowanych" - czyli reszte: od php,www przez windowsy i linuxy
    po skladanie pecetow

    Ot moje widzimisie :)

    --
    Pozdrowienia,
    azbest

  • 12. Data: 2004-12-13 14:23:53
    Od: "Łukasz" <f...@o...pl>

    > Bellstream (tak to sie pisze?), RTS - w obydwu jest deficyt
    > programistow... Z innych firm gdzie dobrego programiste (pasujacego do
    > ich potrzeb oczywiscie) przyjma z otwartymi rekami wymienie Unizeto,
    > Prokom i home...

    a ile moze zarobic programista C/C++ z 2 letnim doswiadczeniem w szczecinie?
    Ciekaw jestem jak to wypada w porownaniu z inym miastami

    Łukasz

  • 13. Data: 2004-12-14 09:07:27
    Od: rg <r...@p...onet.pl>

    Steven Jurczyk napisał(a):
    > ... oraz firma piszaca aplikacje na potrzeby dealerow rynku
    > samochodowego w Pazimie (tez nie pamietam nazwy)...

    chodzi pewnie o softvig, czasami szukaja ludzi
    przez ogłoszenia w gw-praca.
    roboty podobno maja dośc dużo, ale podobno
    płacą mało.