PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile czasu na prace

  • 1. Data: 2004-01-23 08:54:37
    Temat: ile czasu na prace
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>

    troche inne pytanie tzw luźne:)
    kto z was ile srednio pracuje
    moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15

    gdzie sie podziały przepisy bhp:)
    pzdr payk

  • 2. Data: 2004-01-23 09:06:54
    Temat: Re: ile czasu na prace
    Od: "ps" <p...@p...pcm.com.pl>

    > moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    > ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15

    programista czego? chyba htmla, programowanie powyżej 12/24 to jakaś
    pomyłka, a ten kolega to chyba jakiś wampir czy co, i ciekawe ile dni jest
    tak w stanie wytrzymać

    pozdr

  • 3. Data: 2004-01-23 09:21:31
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > troche inne pytanie tzw luźne:)
    > kto z was ile srednio pracuje
    > moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    > ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15

    no to jestscie bardzo pracowici, tyle mozna rzec.
    ja po 8h jestem zmeczony, a po 10h bardzo zmeczony. moze juz za stary
    jestem? ;)
    a tak powaznie to nie jest normalne co robicie i wskazuje tylko i wylacznie
    na fatalny poziom zarzadzania w firmie.

    wojtek

  • 4. Data: 2004-01-23 09:21:51
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > troche inne pytanie tzw luźne:)
    > kto z was ile srednio pracuje
    > moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    > ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15

    Widocznie nie dajecie sobie rady na tyle, żeby to zrobić
    w normalnym czasie pracy.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 5. Data: 2004-01-23 10:03:47
    Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl>

    > moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    > ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15

    Z czego maksymalną wydajność daje się utrzymać przez kilka godzin.
    Później to już dożynki.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-01-23 11:24:20
    Od: "Payk" <s...@N...icpnet.pl>

    ale o co chodzi ?
    zapytałem ile pracujecie na 5 postow jeden zawierał odpowiedz
    thx za to ze sie o nas troszczycie
    pzdr payk

  • 7. Data: 2004-01-23 11:41:14
    Od: "Michał R." <5...@i...neostrada.pl>

    Ok - 8h :)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-01-23 12:08:23
    Od: "Ingrid" <i...@b...pl>

    Użytkownik "Payk" <s...@N...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > troche inne pytanie tzw luźne:)
    > kto z was ile srednio pracuje
    > moj kolega z pracy programista ostatnio po 16 - 20 godzin
    > ja dochedze czasami do 17 g dziennie ale srednio jest to 15

    7-13 h / dobe, nawet w weekendy

    Kania

  • 9. Data: 2004-01-23 12:20:26
    Od: "Galka" <g...@p...com.pl>

    Użytkownik "Ingrid" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Payk" <s...@N...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > 7-13 h / dobe, nawet w weekendy
    >
    > Kania

    Zasdniczo 8h 5 dni w tygodniu
    ale bywa ruznie jestesmy firmą usługową
    pozdro GAlka

  • 10. Data: 2004-01-23 12:39:14
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > ale o co chodzi ?
    > zapytałem ile pracujecie na 5 postow jeden zawierał odpowiedz

    kazdy zawieral odpowiedz, choc moze w podtekscie (standardowe 8h).

    wojtek