PracaGrupypl.praca.szukana › grafika ^ reklama ^ layout ^ strony www ^ aplikacje internetowe

  • 1. Data: 2005-12-17 22:17:24
    Temat: grafika ^ reklama ^ layout ^ strony www ^ aplikacje internetowe
    Od: "WM" <w...@k...pl>

    Jestem osobą z doświadczeniem na polu dokonań graficznych - reklamy do prasy
    i internetu, bannery, layouty, jak również w rozwiązaniach kompleksowych -
    kompletne serwisy internetowe, wraz z aplikacjami webowymi (panele
    administracyjne, statystyki etc)

    Podejmę się prac związanych z wyżej wymienionymi. Na życzenie CV i
    portofolio. Nie biorę udziału we wszelkiego rodzaju konkursach przetargowych
    na "najlepszy projekt dla mojej firmy/strony itd"

    Wojciech Maj
    w...@p...radioalfa.pl