PracaGrupypl.praca.szukana › SEKRETARKA/RECEPCJONISTKA/PRACA BIUROWA/Warszawa

  • 1. Data: 2005-12-17 21:09:09
    Temat: SEKRETARKA/RECEPCJONISTKA/PRACA BIUROWA/Warszawa
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 22 lata, studiuję zaocznie w Wyższej Szkole
    Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie na kierunku finanse-bankowość.
    Poszukuję pracy w solidnej firmie, która da mi możliwość rozwoju i
    podnoszenia kwalifikacji, a osoba kierująca byłaby odpowiedzialna, rzeczowa
    i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Jestem zainteresowana pracą
    biurową, stanowiskiem asystentki/sekretarki/recepcjonistki.

    W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt na e-mail:
    w...@w...pl

    1) Umiejętności:
    -języki obce: Język angielski w stopniu komunikatywnym, język włoski na
    poziomie podstawowym;
    -obsługa komputera: środowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet, Outlook
    Express, The Bat;
    -dobra znajomość programu eFaktury;
    -dobra organizacja pracy biurowej (prace biurowe oraz administracyjne)
    -umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
    -umiejętność pisania pism, podań, tworzenie oraz prowadzenie baz danych,
    itp.
    2) Predyspozycje:
    -zdolność szybkiego i łatwego przyswajania wiadomości;
    -doskonała organizacja pracy;
    -cierpliwość, dokładność, sumienność, pracowitość, uprzejmość,
    punktualność;
    -wysoka kultura osobista, optymizm, elastyczność w mowie oraz
    komunikatywność;

    Z poważaniem
    Luiza