PracaGrupypl.praca.szukana › SOLIDNY PRAWNIK Z DOSWIADCZENIEM/Warszawa

  • 1. Data: 2005-12-17 21:09:41
    Temat: SOLIDNY PRAWNIK Z DOSWIADCZENIEM/Warszawa
    Od: "Luiza" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam 33 lata i poszukuję stałej pracy na stanowisku prawnika, bądź
    stanowisku związanym z moją profesją. Byłbym zainteresowany solidną firmą,
    bądź kancelarią prawną, gdzie osoba kierująca byłaby odpowiedzialna,
    rzeczowa i co najważniejsze z wysoką kulturą osobistą. Obecnie przygotowuję
    się do obrony rozprawy doktorskiej z zakresu prawa
    spółek. Jestem (m.in.) autorem kilkunastu artykułów prawniczych oraz
    współautorem "Praktycznego Poradnika dla Przedsiębiorców" wydanego przez
    wydawnictwo INFOR.

    Główne działania:
    - Prawo gospodarcze;
    - Prawo cywilne materialne
    - Postępowanie cywilne /w tym postępowanie egzekucyjne/
    - Prawo ochrony własności intelektualnej
    - Prawo pracy

    Umiejętności:
    - język angielski w stopniu;
    - obsługa komputera: środowisko WINDOWS - pakiet MS-OFFICE, internet,
    Outlook Express, The Bat;
    - prawo jazdy kat. B;
    - pisanie opinii prawnych;
    - przygotowywanie umów, kontraktów, dokumentów prawnych oraz ich
    opiniowanie;
    - przygotowywanie pism sądowych oraz pozasądowych;
    - zajmowanie się sprawami z zakresu rejestracji spółek prawa handlowych;
    - uczestnictwo przy zawieraniu umów;
    - redagowanie pism prawnych;
    - reprezentowanie firmy, kancelarii prawnej w kontaktach z urzędami i
    instytucjami państwowymi;

    Publikacje:
    1) Współpraca z Wydawnictwem Prawniczym
    Lexis-Nexis - miesięcznik "Rachunkowość".
    Opublikowanych kilkanaście artykułów, głównie z zakresu prawa handlowego i
    prawa cywilnego
    2) Współpraca z Wydawnictwem Prawniczym
    Lexis-Nexis - Odział Publikacji Elektronicznych w Krakowie.
    Kompleksowe opracowanie zagadnień z zakresu spółek prawa handlowego.
    3) Współpraca z Wydawnictwem "INFOR".
    Publikacje z zakresu prawa handlowego i cywilnego dla praktyków,
    współautor praktycznego poradnika dla przedsiębiorców (z
    zakresu prawa spółek i umów cywilnoprawnych).

    W celu uzyskania szczegółowych informacji oraz przesłania CV, proszę o
    kontakt na e-mail:
    w...@w...pl

    Z poważaniem

    Norbert K.