PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ze zdjęciem czy bez?

  • 1. Data: 2005-10-10 06:25:20
    Temat: Ze zdjęciem czy bez?
    Od: "a." <j...@g...pl>

    Czy lepiej jest wysyłać CV ze zdjęciem czy bez, jeśli ogłoszenie tego
    wyraźnie tego nie precyzuje?
    Dodam że chodzi o rekrutację w poważnej firmie przeprowadzaną z pewnością
    przez fachowców.

    pzdr

  • 2. Data: 2005-10-10 06:40:22
    Temat: Re: Ze zdjęciem czy bez?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    a. napisał(a):
    > Czy lepiej jest wysyłać CV ze zdjęciem czy bez, jeśli ogłoszenie tego
    > wyraźnie tego nie precyzuje?
    > Dodam że chodzi o rekrutację w poważnej firmie przeprowadzaną z pewnością
    > przez fachowców.
    Wydaje mi sie ze byla juz na ten temat dyskusja na grupie - jakis m-c,
    moze 2m-ce wczesniej. Zdania sa podzielone, to jak dyskusja o wyzszosci
    swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-10-10 17:57:10
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    W takiej formie jak sobie zyczy pracodawca

    pozdrawiam
    rafal