PracaGrupypl.praca.dyskusjeforma wynagradzania (umowa o dzielo) ? › forma wynagradzania (umowa o dzielo) ?
    From: "\(undefined\)" <k...@i...pl.xxx>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: forma wynagradzania (umowa o dzielo) ?
    Date: Mon, 6 May 2002 11:05:37 +0200

    Witam.

    Chcialbym zatrudnic (no... zatrudnic to nieco za duze slowo) pare osob do
    wykonywania sprzedazy uslug i chcialbym wynagradzac te osoby na zasadzie
    prowizyjnej. Uslugi ktore wykonuje sa drobne i prowizja bylaby rownie
    niewielka. Po prostu chce miec kilka osob ktore niejako przy okazji gdy
    znajda mi jakiegos klienta moga liczyc na jakies wynagrodzenie. Zastanawiam
    sie wiec jak wynagradzac te osoby od strony formalnej. Czy odpowiedznia
    bedzie do tego umowa o dzielo zawarta np. na kazdego znalezionego klienta ?
    Cos mi sie obilo o uszy, ze po kilku identycznych umowach nalezy zatrudnic
    na zasadzie umowy o prace - tyle ze w takim wypadku to bedzie calkowicie
    nieoplacalne.

    Pozdrawiam
    Konrad