PracaGrupypl.praca.dyskusje › firmy

  • 1. Data: 2004-03-26 15:43:06
    Temat: firmy
    Od: "marcin" <m...@w...pl>

    Witam mam pytanie czy w biurach zajmujacych sie posrednictwem pracy za
    granica moge szukac pracy sezonowej na lato??

  • 2. Data: 2004-03-28 11:15:53
    Temat: Re: firmy
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam mam pytanie czy w biurach zajmujacych sie posrednictwem pracy za
    > granica moge szukac pracy sezonowej na lato??

    Szukać możesz.

  • 3. Data: 2004-03-28 11:31:27
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    napisał w wiadomości news:Jty9c.268548$Or1.39632@news.chello.at...

    > Użytkownik "marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Szukać możesz.

    "Nie mowilismy, ze po wejsciu do unii dla kazdego bedzie praca za granica,
    tylko, ze zwiekszy sie obszar poszukiwan pracy" - towarzysz oleksy tydzien
    przed referendum akcesyjnym.

    ---