PracaGrupypl.praca.dyskusje › dziecko

  • 11. Data: 2005-09-11 11:53:00
    Temat: Re: dziecko
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 11 wrz 2005 w liście [news:dfvtmi$fdp$1@nemesis.news.tpi.pl]
    T.F. [t...@m...org] napisał(a):

    > To kolejny populistyczny wybryk Lecha Kaczynskiego z PiSu.
    > Na poczatku roku majaczyl o 5.000zl becikowego na dziecko,
    > pozniej zeznawal - 1.500zl.
    >
    > Ale jak na prawdziwego socjaliste przystalo ...

    ZTCW to z takim pomysłem wyjechali bojówkarze Giertycha, a nie Kaczka.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 12. Data: 2005-09-11 14:56:46
    Temat: becikowe [Re: dziecko]
    Od: "T.F." <t...@m...org>

    "Tomasz Płókarz" ...

    > Nie jest to pomysł warszawski, funkcjonuje już tu i ówdzie w Polsce - od
    > jakiegoś czasu ta moda się rozpowszechnia.

    Wiem, ze funkcjonuje (Krakow ? i gdzies w Wielkopolsce).
    Ale to w W-wie skonczylo sie na gadaniu (tzw.kielbasa wyborcza)

    > Jest prawdą, że w Polsce jest bardzo niski wskaznik urodzin, jednak
    > becikowe to jest odpowiedz etatystów o umyslach prostych jak cepy.

    W 100% sie zgadzam.
    Choc jeszcze lepsze jest gadanie w klimacie:
    "biedni beda robic dzieci, aby bylo na wino"

    "Rafał Wawrzycki" ...

    > ZTCW to z takim pomysłem wyjechali bojówkarze Giertycha, a nie Kaczka.

    Jedni sa warci drugich,
    ale to Kaczynski paplal,
    ze jest kasa w budzecie i ...juz ... juz... ja wyplacaja.

    --
    T.F.