PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzialalnosc godpodarcza a umowa zlecenie - problem skladek zus

  • 1. Data: 2003-01-06 10:18:26
    Temat: dzialalnosc godpodarcza a umowa zlecenie - problem skladek zus
    Od: "Maura" <m...@y...com>

    Hej,

    Czy problem placenia calego zusu dotyczy kazdej sytuacji gdy nie ma
    zatrudnienia na etat?
    Chcialabym zalozyc dzialalnosc (oczywiscie miec jak najmniejsze wydatki),
    obecnie jestem zatrudniona na umowe-zlecenie. Skladki pelne sa odprowadzane,
    stad moje pytanie - czy nie daloby sie tego jakos podciagnac? Jesli by sie
    dalo to wtedy moglabym poprzestac tylko na placeniu zdrowotnego :)

    Maura
    m...@y...com

  • 2. Data: 2003-01-06 22:24:50
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maura" <m...@y...com> napisał w wiadomości:
    [...]
> [...]
    > stad moje pytanie - czy nie daloby sie tego jakos podciagnac? Jesli by sie
    > dalo to wtedy moglabym poprzestac tylko na placeniu zdrowotnego :)

    Niestety tylko umowa o pracę z minimalnym dochodem 800 zl brutto mogła by
    Cię uchronić przed pełnymi składkami z DG.

    Serwiz