PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca, choroba a kasa chorych

  • 1. Data: 2003-01-06 08:48:19
    Temat: praca, choroba a kasa chorych
    Od: "teresska" <t...@p...gazeta.pl>

    Pracuje w W-wie ale zameldowana jestem gdzie indziej i podlegam pod inna niz
    mazowiecka kasę chorych. Czy w przypadku choroby mogę iść normalnie do
    przychodni w W-wie?? Czy kasy chorych rozliczaja to miedzy soba ??

  • 2. Data: 2003-01-10 11:33:08
    Temat: Odp: praca, choroba a kasa chorych
    Od: "Maryś" <m...@i...pl>

    miałam ten sam problem, złamałam nogę i żaden lekarz, ani przychodnia w
    Radomiu nie chcieli mnie leczyć (chociaż składki ZUS były za mnie płacone),
    musiałam więc zmienić kase chorych na mazowiecką. Ale to nie koniec
    nieszczęć, bo nadal jestem zameldowana na śląsku. W wyniku tych akrobacji i
    ignoracji pracowników przychodni nie mogłam się ubiegać o odszkodowanie
    (choć był to wypadek w pracy).
    Uważam, że kasy chorych to mafia i może "jakoś tam" się rozliczają między
    sobą, ale nie liczyłabym na to, że zajmą się Tobą jakoś szczególnie.

    Pozdrawiam i życzę duuuuuuuuużo zdrowia
    Maryś