PracaGrupypl.praca.dyskusjedo kiedy mam status bezrobotnego? › do kiedy mam status bezrobotnego?
  • Data: 2003-02-25 20:05:23
    Temat: do kiedy mam status bezrobotnego?
    Od: "Ola Ziarkowska" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a wlasciwie bezrobotnej..
    jestem bezrobotna absolwentka i of kors szukam stalej pracy, a poki co mam
    zamiar ratowac sie jakimis malymi zleconkami = umowy o dzielo

    pytanie:
    czy fakt podpisywania umow o dzielo jest dla UP rownoznaczny ze
    znalezieniem pracy? czy musze to zglaszac w urzedzie ? chodzi mi glownie o
    prawo do bezplatnych swiadczen lekarskich ktore posiadam jako bezrobotna
    jakiego rodzaju umowy o prace skutkuja utrata tego statusu?

    z gory dziekuje za odp

    pozdrowienia
    ola