PracaGrupypl.praca.dyskusje › do GCowców

  • 1. Data: 2002-01-27 13:47:24
    Temat: do GCowców
    Od: "Okruch" <o...@p...net.pl>

    Panowie Green Card-owcy ( :) ),

    wybieram się na GC do Niemiec, moglibyście mnie oświecić jakie mnie czekają
    formalności? Tzn. dostaję zapewnienie z firmy niemieckiej, że zostanę u nich
    zatrudniony i co dalej?

    Pozdrówka

    Okruch

  • 2. Data: 2002-01-30 01:12:15
    Temat: Re: do GCowców
    Od: b...@h...com (Bogdan)

    "Okruch" <o...@p...net.pl> wrote in message news:<a31h1g$81a$1@news.tpi.pl>...
> [...]
    > formalności? Tzn. dostaję zapewnienie z firmy niemieckiej, że zostanę u nich

    Firma przysyla Ci papier z ichniego Arbet-cos-tam, z ktorym udajesz
    sie
    do ambasady po wize.
    Na wizie wjezdzasz, daje Ci ona tyumczsowa prawo do pracy, potem
    zalatwiasz pare spraw na miejscu.... ale to juz inna historia...

    Bogdan