PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podatki

  • 1. Data: 2002-01-27 14:07:11
    Temat: Podatki
    Od: "Rudzik" <r...@p...onet.pl>

    Gdzie moge znalezc informacje na temat wyskosci kwot odprowadzanych od
    pensji brutto (zus, podatki, itp.) w przypadku umowy o prace w pelnym
    wymiarze godzin. Poniewaz pierwszy raz w zyciu podpisuje umowe o prace wiec
    nie zabardzo sie w tym wszystkim orientuje. Nie wiem czy ma to jakiekolwiek
    zanczenie, ale dodam, ze jestem jeszcze studentem.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Rudzik

  • 2. Data: 2002-01-27 16:27:49
    Temat: Re: Podatki
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    Rudzik <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nie zabardzo sie w tym wszystkim orientuje. Nie wiem czy ma to jakiekolwiek
    > zanczenie, ale dodam, ze jestem jeszcze studentem.

    http://www.polbox.com/q/qwdfbn
    tam jest arkusz, ktory liczy wszystko po kolei...

    to ze jestes studentem w wypadku umowy o prace nie ma nic do rzeczy...

    pozdrawiam

    romek