PracaGrupypl.praca.dyskusje › delegacja a DG

  • 1. Data: 2004-01-27 20:41:00
    Temat: delegacja a DG
    Od: "Romek" <n...@s...pl>

    Witam

    Mam własna dzilalosc gospodarcza, praca jest zwiazana ze czestymi wyjazdami,
    czy mam prawo do diet ?

    pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2004-01-27 21:14:44
    Temat: Re: delegacja a DG
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Niestety nie, chyba, ze sobie wynegocjowales takie prawo i jest ono wpisane
    do umowy o wspolpracy miedzy toba a firma.

  • 3. Data: 2004-01-27 21:51:51
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety nie, chyba, ze sobie wynegocjowales takie prawo i jest ono
    wpisane
    > do umowy o wspolpracy miedzy toba a firma.

    hmm, to ciekawe.

    Mnie księgowa (dość duże biuro rachunkowe), która mnie rozlicza ściga
    do podawania jej godzin wyjazdów i przyjazdów i wypisuje za mnie
    delegacje licząc diety (1/2 gdy delegacja ponad 8h, cała dieta gdy
    powyżej 12 h)

    Ponieważ sporo jeżdżę zawsze się tego trochę uzbiera.

    PZDR
    Quba
    www.superszkolenia.pl na stronie DARMOWE szkolenie "Jak radzić sobie
    ze stresem?"

  • 4. Data: 2004-01-28 20:54:55
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

> [...]
    > powyżej 12 h)
    >
    > Ponieważ sporo jeżdżę zawsze się tego trochę uzbiera.
    Trzeba by to w takim razi sprawdzic dokladniej w KP. Rozliczenie delegacji
    jest regulowane wlasnie przez KP. Natomiast jesli prowadzisz wlasnafime, nie
    jestes formalnie pracownikiem firmy, wiec KP cie nie dotyczy. Wszystko
    jednak zalezy od podejscia pracodawcy.... Sam rowniez jestem sobie
    zatrudniajacym, jednak moj pracodawca respektuje wobec mnie wszystkie
    przepisy KP (delegacje, urlopy, zwolnienia, nadgodziny itd). Nie zawsze
    jednak mozna dobrze trafic, dlatego lepiej zawczasu sie ubezpieczyc
    odpowiednim zapisem w umowie