PracaGrupypl.praca.dyskusje › deklaracja mobilnośći

  • 1. Data: 2005-03-11 14:35:01
    Temat: deklaracja mobilnośći
    Od: "zbigy" <z...@p...onet.pl>

    Witam

    Sytuacja jest następująca - moje obecne miejsce pracy jest likwidowane lub
    inaczej - alokowane do innego miasta. Własnie otrzymałem od pracodawcy druk
    z nagłowkiem: [deklaracja mobilności] na którym mam podpisać/nie podpisać
    zgodę na świadczenie pracy w miejsocowości innej niż obecna. Zastanawiam się
    jakie konsekwencję prawne rodzi podpisanie takiego oświadczenia? Dodam
    tylko, iż zwolnienie z tyt. pracodawcy jest dla mnie zdecydowanie bardziej
    korzystne.

    Jeżeli ktoś może mi coś na tent temat podpowiedziec będe b. wdzieczny.

  • 2. Data: 2005-03-11 14:42:14
    Temat: Re: deklaracja mobilnośći
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 11 Mar 2005 15:35:01 +0100, zbigy <z...@p...onet.pl> napisał:

    > Jeżeli ktoś może mi coś na tent temat podpowiedziec będe b. wdzieczny.

    Jesli sprawa jest pilna, to skonsultuj sie jak najszybciej z prawnikiem od
    prawa pracy (macie jakies umowy zbiorowe z duzymi odprawami przy
    zwolnieniach?)
    Kiedys byly sytuacje, ze jesli pracownikowi zaoferowano inne miejsce pracy
    w miejsce likwidowanego, tracil uprawnienia do odszkodowania. Mozliwe, ze
    tu to ma miejsce, a mozliwe rowniez, ze po prostu (tylko dlaczego w takiej
    formie?) ustalaja ilu pracownikow jest gotowych przeniesc sie do innego
    miasta.

  • 3. Data: 2005-03-12 22:39:58
    Od: "Zbigy" <Z...@p...onet.pl>

> [...]
    > formie?) ustalaja ilu pracownikow jest gotowych przeniesc sie do innego

    Dzieki. mam zamiar tak własnie zrobić.

    Zbigy