PracaGrupypl.praca.dyskusjedam prace na terenie dolnego slaska › dam prace na terenie dolnego slaska
  • Data: 2003-08-06 14:52:19
    Temat: dam prace na terenie dolnego slaska
    Od: "Robass" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    poszukuje pracownikow na stanowisko przedstawicieli farmaceutycznych na
    terenie dolnego slaska. praca od zaraz - tzn od piatku lub od poniedzialku.
    w okresie probnym wymagany jest wlasny samochod. pozniej oferuje auto
    sluzbowe. wynagrodzenie stale + prowizja od sprzedazy. zamiescialam tu
    ogloszenie - bo od tygodnia nie moge dogadac sie z urzedem pracy - a ponoc
    jest tak wielkie bezrobocie. kazali mi czekac tydzien, az u nich, w urzedzie
    ukaze sie oferta pracy. a mi juz teraz potrzebni sa ludzie!

    w razie jakichkolwiek pytan lub watpliwosci prosze o kontakt - Korcia tel.
    604 547 446
    pozdrawiam