PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy to pisać, a jeśli tak to jak?

  • 1. Data: 2005-11-08 14:42:29
    Temat: czy to pisać, a jeśli tak to jak?
    Od: moles <m...@o...pl>

    Witam

    Szukam teraz pracy, a w jednej z firm w któryej chciałbym pracować
    pojawił się wolny wakat (chyba tak to się nazywa).

    Jest to stanowisko specjalisty technologa/projektanta. Ja jako świeży
    absolwent jednak nie posiadam doświadczenia oraz odpoiednich
    umiejętności na takim poziomie jak oni oczekują.

    W jaki sposób im pokazać, że interesuje mnie również praca na
    stanowiskach wymagających mniejszych kwalifikacji.

    A może nie pisać tego wcale i liczyć na to że firma wprowadzi dokumenty
    alpikacyjne do swojej bazy a później na tej podstawie sama wybierze
    kogo moglaby obsadzić na danym stanowisku, bez prowadzena całego procesu
    rekrutacji od początku.

    Pozdorowienia dla wszystkich

    Marcin
    --

    "Knowledge is never a crime"

  • 2. Data: 2005-11-08 16:26:45
    Temat: Re: czy to pisać, a jeśli tak to jak?
    Od: WL <n...@m...com>

    moles wrote:
    > Witam
    >
    > Szukam teraz pracy, a w jednej z firm w któryej chciałbym pracować
    > pojawił się wolny wakat (chyba tak to się nazywa).

    Hmm a co w takim razie okreslimy mianem zajetego wakatu? ;)

    WL

  • 3. Data: 2005-11-09 15:39:16
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Hmm a co w takim razie okreslimy mianem zajetego wakatu? ;)

    Wolny w takich przypadkach oznacza ze zaden z pracownikow nie ma nikogo z
    rodziny/znajomych , itd. na to miejsce.
    Zajety vakat (vacat) dla odmiany jest wtedy gdy ogloszenie o oracy jest
    tylko pro forma i jest juz wiadomo ze zatrudniony zostanie...... jakis
    szwagier.
    :-)

    Pozdrrr... Reksio :-)

  • 4. Data: 2005-11-10 10:27:07
    Od: WL <n...@m...com>

    Reksio wrote:

> [...]
    > Zajety vakat (vacat) dla odmiany jest wtedy gdy ogloszenie o oracy jest
    > tylko pro forma i jest juz wiadomo ze zatrudniony zostanie...... jakis

    ROTFL, dobre, podoba mi sie ;)

    WL

  • 5. Data: 2005-11-12 18:45:08
    Od: m...@o...pl