PracaGrupypl.praca.dyskusjecyrografy › cyrografy
    From: "Krzysztof Kądziołka" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: cyrografy
    Date: Tue, 29 Jan 2002 08:08:59 +0100
    Sender: k...@p...onet.pl@195.94.196.142

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie - firma zaoferowała mi szkolenia pod warunkiem że podpiszę
    cyrograf na rok. Ale... zaznaczyła że w cyrografie będzie klauzula o tym że
    ... kwota nie będzie zmniejszana miesięcznie.

    Z tego co wiem (a wiem niewiele) kwota powinna co miesiąc być zmniejszana
    proporcjonalnie do całego czasu tzn jeśli cyrograf jest na rok to po pół
    roku odpowiadam tylko za połowę tej kwoty.

    Zasłyszałem także coś na temat maksymalnych potrąceń z wypłaty tytułem
    zerwania cyrografu (podobnoż max. połowa kwoty okresu wypowiedzenia).

    Czy ktoś coś na ten temat wie (najlepiej jakiś "paragrafik").