PracaGrupypl.praca.dyskusje › cisco szkolenia - koszty

  • 1. Data: 2002-04-27 15:08:44
    Temat: cisco szkolenia - koszty
    Od: "Glikogen" <m...@n...k.pl>

    Ile kosztuja szkolenia CCNA (Cisco Certified Networking Associate), CCNP
    (Cisco Certified Network Professional) i CCIE (Cisco Certified
    Internetworking Expert) ?
    Niestety ciezko na ich stronie odszukac ta konkretna informacje :(
    Jaka jest w praktyce przydatnosc kazdego z tych szkolen i certyfikatow, jak
    na to patrza pracodawcy? Innymi slowy czy warto za to placic?

    Glikogen

  • 2. Data: 2002-04-27 22:43:38
    Temat: Re: cisco szkolenia - koszty
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Sat, 27 Apr 2002 17:08:44 +0200, "Glikogen" <m...@n...k.pl>
    wrote:

> [...]
    >Jaka jest w praktyce przydatnosc kazdego z tych szkolen i certyfikatow, jak
    >na to patrza pracodawcy? Innymi slowy czy warto za to placic?

    Okolo 8 tys zl za kurs (np w Techmexie) z tym ze wypada na niektory
    poziom zrobic i po dwa kursy. Kurs nie jest tozsamy z egzaminem
    (platny oddzielnie). IMHO oplaca sie poniewaz kazdy dealer urzadzen
    CISCO musi miec w zaleznosci od statusu dealera zatrudnionego
    pracownika o okreslonym tytule. Uwaga tytuly trzeba odnawiac!

    Pzdr
    Limfo

  • 3. Data: 2002-04-28 10:41:49
    Od: "Glikogen" <m...@n...k.pl>

    > CISCO musi miec w zaleznosci od statusu dealera zatrudnionego
    > pracownika o okreslonym tytule. Uwaga tytuly trzeba odnawiac!

    Mozesz to rozwinac? Jak czesto trzeba tytul odnawiac i czy przechodzi sie
    pelne szkolenie czy jakies uzupelniajace (i jak to wyglada cenowo)?
    Na jakie mniej wiecej zarobki mozna liczyc? Chodzi o to czy ta inwestycja
    (bo tak to traktuje) sie oplaca. Wydatek takiej kwoty dla studenta jest dosc
    znacznie odczuwalny i czesto sa to wszystkie oszczednosci, nie mowiac o tym
    ze wiekszosc nie moze sobie w ogole pozwolic na takie szkolenie :(

    Glikogen

  • 4. Data: 2002-04-28 10:47:55
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Glikogen na pl.praca.dyskusje:
    > Mozesz to rozwinac? Jak czesto trzeba tytul odnawiac i czy przechodzi sie
    > pelne szkolenie

    Prawie nikt nie wymaga przejścia szkoleń do uzyskania certyfikacji.
    Tyle, że trzeba mieć wiedzę, adekwatną do aktualnego programu tytułu (co
    np. zwykle oznacza, że musisz zdać inne (w sensie numerka egzaminu, i zakresu
    produktów) niż zdałes na początku.

    > Na jakie mniej wiecej zarobki mozna liczyc? Chodzi o to czy ta inwestycja
    > (bo tak to traktuje) sie oplaca.

    To zależy. Nie spodziewaj się kokosów.

    --
    Ziemek Borowski ZMB-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/

  • 5. Data: 2002-04-28 12:39:43
    Od: "Michał Kasperczak" <k...@a...art.pl>

    "Glikogen" <m...@n...k.pl> wrote in news:aaeesa$ct5$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > Jaka jest w praktyce przydatnosc kazdego z tych szkolen i
    > certyfikatow, jak na to patrza pracodawcy? Innymi slowy czy warto za

    Kurs na certyfikat CCNA przy Politechnice Poznanskiej kosztuje 2200 zl
    przy tym zniżka na egzamin 50%, a za ten o ile wiem placi sie okolo 100 USD

    Michal Kasperczak
    k...@a...art.pl
    ICQ#61538695
    GG#489593

  • 6. Data: 2002-04-28 17:24:24
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Sun, 28 Apr 2002 12:41:49 +0200, "Glikogen" <m...@n...k.pl>
    wrote:

    >Mozesz to rozwinac?
    Dealer musi zapewnic support sprzedawanym przez siebie produktom.
    Statusy bronze, platinum etc to nic innego jak poziomy cenowe, jednak
    CISCO zapbezpiecza sie przed tym aby dealerzy nie wciskali na sile
    ludziom sprzet z ktorym nie beda wiedzieli co zrobic wymagajac od nich
    okreslona liczbe CCNA CCNP CCIE.
    >Jak czesto trzeba tytul odnawiac i czy przechodzi sie
    >pelne szkolenie czy jakies uzupelniajace (i jak to wyglada cenowo)?
    Z tego co wiem to CCNA jest wazny 2 lata, szkolenia nie musisz
    przechodzic jedynie egzamin. Jesli wiec twoje wiedza pochodzi od Bozi
    idziesz na sam egzamin. :))
    >Na jakie mniej wiecej zarobki mozna liczyc?
    Na takie jakie wynegocjujesz.
    >Chodzi o to czy ta inwestycja (bo tak to traktuje) sie oplaca.
    W dzisiejszych czasach sie oplaca - znajdziesz latwiej robote (dobra
    bylaby tez praktyka) :/
    >Wydatek takiej kwoty dla studenta jest dosc znacznie odczuwalny i czesto
    >sa to wszystkie oszczednosci, nie mowiac o tym
    >ze wiekszosc nie moze sobie w ogole pozwolic na takie szkolenie :(
    Hmm ryzyk fizyk albo sie zwroci albo nie, z jednej strony ciesze sie
    ze jest to takie drogie, nie ma chmary dzieciakow z tytulami
    zebrzacych o cokolwiek do zrobienia.

    Pzdr
    Limfo

  • 7. Data: 2002-04-28 17:31:07
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    On Sun, 28 Apr 2002 12:39:43 +0000 (UTC), "Michał Kasperczak"
    <k...@a...art.pl> wrote:

    >Kurs na certyfikat CCNA przy Politechnice Poznanskiej kosztuje 2200 zl
    >przy tym zniżka na egzamin 50%, a za ten o ile wiem placi sie okolo 100 USD
    Piszesz o Akademii Cisco co faktycznie tyle kosztuje (pi razy oko w
    zaleznosci od miejsca) i trwa to okolo roku lub dwoch. Zwykly kurs
    kosztuje od 1000$ do 2400 $ stad cena. Aha i trwa tydzien. Akademia
    ma obszerniejszy program od jednego kursu.

    Ceny zrodlo ->
    http://www.techmex.com.pl/CSTerminarzSzkolenSpec.asp
    ?id=csf_Cisco

    Pzdr
    Limfo

  • 8. Data: 2002-04-29 07:18:26
    Od: Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    Glikogen <m...@n...k.pl> wrote:
    > Ile kosztuja szkolenia CCNA (Cisco Certified Networking Associate), CCNP
    > (Cisco Certified Network Professional) i CCIE (Cisco Certified
    > Internetworking Expert) ?
    he he :)
    a ja za semestr CCNA placilem 290 PLN (nie tak dawno)
    Lukasz

    --
    left: 13358599
    Lukasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

  • 9. Data: 2002-04-29 20:02:09
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Limfo" <spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a> napisał w
    wiadomości news:3ccc307d.2077713@news.dialog.net.pl...

    > Piszesz o Akademii Cisco co faktycznie tyle kosztuje (pi razy oko w
    > zaleznosci od miejsca) i trwa to okolo roku lub dwoch.

    minimum pol roku - i to jest wymog odgorny od CISCO bodajze.

    --
    l...@s...pl
    "Każda kobieta zrobi z ciebie milionera - pod warunkiem ze jestes