  • Data: 2002-09-25 06:56:06
    Temat: bzdury!
    Od: "Slavo" <slavo-s(nospam)@gmx.net> szukaj wiadomości tego autora

    "maciek" <w...@w...pl> wrote in message news:amrkk1$o8f$1@news.tpi.pl...
    > CV w formacie worda swiadczy o nie znajomosci podstawowych regul
    przesylania
    > dokumentow w pajeczynie.

    a twoja wypowiedź swiadczy tylko o twojej nieznajomości realiów biznesowych
    (jeszcze student????), a poza tym nie wiesz że się podpisuje pod postem a
    nie nad! (a swoją drogą gdzie znalazłeś taką regułe, he...?)

    > dla powaznych firm jest to znak ze klienta nalezy potraktowac jak sobie
    > zasluzyl.

    taaa.... tylko, że jak już pisałem n razy... wyślij pdf'a a może wylądować w
    koszu i możesz się kolego zdadzać czy nie, nie ma to znaczenia, standarden
    na świecie jest *.doc (ew. rtf)

    > chcesz miec wieksze szanse i pewnosc ze wszyscy obejrza twoj dokument tak
    > jak go napisales to wykonaj go w formacie pdf.

    ale bzdura! co tydzień nowy nawiedzony się pojawia ze swoimi teoriami "o
    wyższości..."

    > to tak samo proste jak w wordzie.
    > UWAGA: ponad 40% duzych niemieckich firm korzysta z linuxa, a tam format
    > *.doc nie istnieje.

    ROTFL... a skąd takie rewalacje hehe... akurat niemcy są krajem który stać
    na systemy za które trzeba zapłacić i stać na zakup oprogramowania, więc
    uważasz że 40% firm nie jest w stanie otworzyć *.doc, uhahaaaa......

    --
    pozdrówka, Slavo

    p.s. wszystkich zainteresowanych dyskusjami o w czym wysyłać cv kieruje do
    archiwum grupy