PracaGrupypl.praca.dyskusje › branza-ochrona pytania:)

  • 1. Data: 2003-09-07 21:00:56
    Temat: branza-ochrona pytania:)
    Od: "marluk" <m...@w...pl>

    witam serdecznie:)
    mam kilka pytan odnosnie zawodu-ochroniarz...
    oczywiscie wiem ze sa licencje.. jak wyglada wyrobienie ich? jakie koszta
    jaki czas? moze ktos ma jakies doswiadczenia z tym...?
    jakie zarobki ?
    hmm
    podobno jest jakis kurs podstawowy... ale dokladnie nie wiem, nie moge
    znalesc informacji:((

    poprosze o odpowiedzi:)
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-08 20:44:01
    Temat: Re: branza-ochrona pytania:)
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "marluk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakie zarobki ?
    > hmm
    > podobno jest jakis kurs podstawowy... ale dokladnie nie wiem, nie moge

    Znajomy ostatnio zdawał egzamin, żeby dostać licencję... koszt kursu i
    egzaminu ok. 1500zł. Pierwszy egzamin oblał (bo podobno niechętnie patrzeli
    na tych, którzy ograniczyli koszty do tych oficjalnych 1500zł) ale poprawka
    poszła już lepiej mimo dalszego upartego obstawania przy oficjalnej kwocie
    ;-)
    Co do zarobków - podobno ma gdzieś dostać ok. 5zł za godzinę (oczywiście w
    zawodzie ochroniarza).