PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Pizza Hut

  • 1. Data: 2005-06-21 18:59:48
    Temat: praca w Pizza Hut
    Od: "gumofilc" <g...@i...pl>

    Wiem ze to tez fastfood, ale wydaje mi sie ze jest tam znacznie lepiej
    niz w Mcdonaldzie, gdzie robia hamburgera z mozgu, troja o szczeblach
    awansu a na dzien dobry sprzata sie kible, bo niby nawet menedzer tez to
    kiedys przechodzil, a ja kiedys moge byc menedzerem...
    Tutaj w Pizza stawiaja niby sprawe jasno i szukaja do konkretnej roboty:
    na kelnera lub wytworce pizzy i nie musze latac z mopem na dzien dobry.
    Czy mam racje? Ile tam placa? daja napiwki kelnerom?

  • 2. Data: 2005-06-21 19:17:18
    Temat: Re: praca w Pizza Hut
    Od: "konto" <k...@o...pl>

> [...]
    > na kelnera lub wytworce pizzy i nie musze latac z mopem na dzien dobry.
    > Czy mam racje? Ile tam placa? daja napiwki kelnerom?

    Pracowałem dla koncernu , który prowadzil kfc i pizza + xxx .
    Pizza ma dwie kataegiore lokali i z tego co wiem , napiwki nie wystepuja
    ponieważ są Zakazne.
    Płaca marnie i do tego praca nie była na pełen etat. Bywały dni iż
    przychodzilo sie na 3-4 godziny ,poniewaz na tyle było pracy zaplanowanej .
    Więc trudno pokryć koszty dojazdu, prania odziezy itp .
    To jest praca dla studentów z doskoku. I to samo to MC kfc, bk ....... $YF.
    Nigdy do cv tego nie wpisałem .

    rafal

  • 3. Data: 2005-06-21 19:33:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 21 Jun 2005 21:17:18 +0200, "konto" <k...@o...pl>
    wrote:

    >napiwki nie wystepuja
    >ponieważ są Zakazne.
    "Szanowni Klienci!

    Uprzejmie informujemy iż w naszym lokalu
    dawanie napiwków jest zabronione!"

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-06-21 19:33:35
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    > "Szanowni Klienci!
    >
    > Uprzejmie informujemy iż w naszym lokalu
    > dawanie napiwków jest zabronione!"

    klient czy to mc czy ph , nie ma pojecia o wielu zakazach dotyczacych
    obslugi .
    probowales np. w mc dac napiwek ?

    rafal

  • 5. Data: 2005-06-21 19:42:26
    Od: "gumofilc" <g...@i...pl>

    Użytkownik "konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pracowałem dla koncernu , który prowadzil kfc i pizza + xxx .
    > Pizza ma dwie kataegiore lokali i z tego co wiem , napiwki nie
    > wystepuja
    > ponieważ są Zakazne.

    Nie zauwazylem by czyms sie roznily poszczegolne placowki?
    O zakazie nie wiedzialem, gdyz nie jadam tam, po prostu mnie na to nie
    stac.

> [...]
    > zaplanowanej .
    > Więc trudno pokryć koszty dojazdu, prania odziezy itp .

    Akurat mam blisko

    > To jest praca dla studentów z doskoku. I to samo to MC kfc, bk .......
    > $YF.
    > Nigdy do cv tego nie wpisałem .

    Tutaj wspominali o pracy na etat...

  • 6. Data: 2005-06-21 19:44:37
    Od: "gumofilc" <g...@i...pl>

> [...]

    Serio wisi tam taka tabliczka??

    > klient czy to mc czy ph , nie ma pojecia o wielu zakazach dotyczacych
    > obslugi .
    > probowales np. w mc dac napiwek ?

    Czasami 'sami biora', bo sa durne ceny typu 1.99zl i czesto "nie ma
    wydac grosika"
    albo wydaja a klient nie bierze, bo kicha na grosza
    wiec pozniej musza byc nadwyzki w kasie ;)

  • 7. Data: 2005-06-21 20:06:23
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    gumofilc wrote:

    > Czasami 'sami biora', bo sa durne ceny typu 1.99zl i czesto "nie ma
    > wydac grosika"
    > albo wydaja a klient nie bierze, bo kicha na grosza
    > wiec pozniej musza byc nadwyzki w kasie ;)

    tylko ze nadwyzka w kasie to nie jest automatycznie napiwek;

    adas;

  • 8. Data: 2005-06-21 20:31:49
    Od: "gumofilc" <g...@i...pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > tylko ze nadwyzka w kasie to nie jest automatycznie napiwek;

    W Mcdonalds sa kamery nad kasami, czyli pewnie jezeli pracownik zgarnie
    grosza do kieszeni
    to za chwile wyskakuje komitet i krzyczy "MAMY CIE!" ?

  • 9. Data: 2005-06-21 21:30:07
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 21 Jun 2005 21:17:18 +0200, na pl.praca.dyskusje, konto napisał(a):

    > Pracowałem dla koncernu , który prowadzil kfc i pizza + xxx .
    > Pizza ma dwie kataegiore lokali i z tego co wiem , napiwki nie wystepuja
    > ponieważ są Zakazne.

    E tam. Po pierwsze jak płacisz kartą to na slipie masz knajpowy standard
    czyli sprzedaż - kwota i pod spodem napiwek i puste, do wpisania przez
    klienta. Jeszcze niżej jest razem i dopiero sumą obciążają kartę.
    A po drugie nie dalej jak wczoraj byłem w PH we Wrocku, dawałem napiwek
    gotówką i nie zauważyłem protestów :)

    pzdr
    konlin

  • 10. Data: 2005-06-22 15:01:38
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    >W Mcdonalds sa kamery nad kasami, czyli pewnie jezeli pracownik zgarnie
    >grosza do kieszeni
    >to za chwile wyskakuje komitet i krzyczy "MAMY CIE!" ?

    eh, to mało Oni po prostu nie maja kieszeni , pewnie nikt nie zauwazył =
    mc, kfc, ph ...bk

    rafal